نقد و بررسی
کتاب آموزش و بهسازی کارکنان ریموند نوئه انتشارات آییژمشخصات
ناشر
آییژ
نویسنده
ریموند نوئه
مترجم
غلامرضا شمس, سمیه دانشمندی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
720
کتاب آموزش و بهسازی کارکنان نوشته ریموند نوئه با ترجمه غلامرضاشمس, سمیه دانشمندی, توسط انتشارات آییژ به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، برنامه ریزی، برنامه آموزشی، آموزش در حین خدمت
نیروهایی که بر محیط کار تأثیر می گذارند، آموزش را به عنوان جزء کلیدی موفقیت شرکت معرفی می کنند خدمات مشتری، بهره وری، ایمنی، حفظ و رشد کارکنان، رکود اقتصادی و مقابله با بازنشستگی کارکنان با تجربه از جمله مسائل تأثیرگذار بر سازمان هاست که تمامی صنایع و سازمان های بزرگ و کوچک و اقدامات آموزشی آنها را تحت تأثیر قرار می دهد. چهار شرکت بوستون پیتزا ، سیاتل سیتی لایت، استاربوكس ” و هواپیمایی ایالات متحده نمونه هایی از سازمان هایی هستند که نشان می دهند چگونه مسائل فوق بر کسب و کار آنها تأثیر داشته و آموزش چگونه به موفقیت آنها کمک کرده است.
- مقدمه ای بر آموزش و بهسازی کارکنان
- آموزش استراتژیک
- طراحی آموزش
- نیازسنجی
- یادگیری، نظریه و طراحی برنامه
- انتقال آموزش
- ارزشیابی آموزش
- روش های آموزش و بهسازی
- روش های سنتی آموزش
- یادگیری الکترونیکی و کاربرد فناوری در آموزش
- بهسازی کارکنان
- مسائل خاص در آموزش و بهسازی کارکنان
- کارراهه ها و مدیریت کارراهه ها
- چالش های ویژه در مدیریت کارراهه ها
- آینده آموزش و بهسازی
0دیدگاه