نقد و بررسی
تجاری سازی تولید و استراتژی اقیانوس آبیمشخصات
ناشر
ترمه
نویسنده
عباس نیک زاد
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
126
کتاب تجاری سازی تولید و استراتژی اقیانوس آبی نوشته عباس نیک زاد توسط انتشارات ترمه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، فراورده های جدید، الگوی تصمیم گیری، قیمت گذاری استراتژیک
در شرایطی که بسیاری از شرکت ها در محیط خونین رقابتی در حال فعالیت هستند استراتژی اقیانوس آبی استفاده از بازار بکر و دست نخورده با استفاده از نوآوری و خلق تقاضای جدید را فراهم می سازد در واقع استراتژی اقیانوس آبی و نوآوری ارزش برای خود و مشتریانش ارزش های جدیدی به وجود می آورد و با دوری جستن از رقابت در اقیانوس خونین از بسیاری از تهدیدها دوری می کند و از فرصت ها در فضای بدون رقیب به نحو مطلوب استفاده می کند .
مباحث کتاب تجاری سازی
- استراتژی اقیانوس آبی
- تجاری سازی و تجاری سازی تولید
- منابع
0دیدگاه