نقد و بررسی
کتاب برندسازی برای اشخاصمشخصات
ناشر
علمی
نویسنده
امیر اخلاصی
قطع کتاب
خشتی
نوع جلد
گالینگور
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
194
کتاب برند سازی برای اشخاص نوشته امیر اخلاصی توسط انتشارات علمی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: برندسازی، مدیریت بازاریابی
پاسخ تمرین ها بهتر است در همان کتاب مرقوم شود و در طول زمان به آنها مراجعه شود. بدون فکر کردن به تمرین ها و پاسخ به آنها این کتاب اثر بخشی لازم را قطعا برای مخاطبان نخواهد داشت. به همین دلیل توصیه می شود کتاب را از آن خود کنید و همراه داشته باشید و به سوالات آن بسیار فکر کنید و فکر کنید و فکر کنید و پاسخ دهید.برند سازی، در واقع، یک «قدرت نرم» است. همانند اصولی که در مورد برند سازی در مورد محصول ذکر شده، در مورد اشخاص هم خیلی سخت است که فکر کنیم صرفا مدرک تحصیلی، تجربه یا عناوین شغلی میتوانند موجب موفقیت فرد شوند. خواه ناخواه برندسازی و قدرت نرم بر همه ابعاد زندگی روزمرهمان تاثیرگذار است؛ چون بسیار مهم است که دیگران راجع به ما چه فکری می کنند…..
معرفی مباحث کتاب برندسازی برای اشخاص
- برند شخصی خود را کنترل کنید (مفهوم برند سازی شخصی)
- متمایز فکر کنید تا برندی مجزا شوید
- در جایی که با یک فرصت بازار برخورد می کنید به خال بزنید
- یک استراتژی برند شخصی مناسب پیدا کنید
- استفاده از اصول هویت بصری برای خلق یک برند شخصی قوی
- استفاده از قدرت سمبل، لوگو و طراحی برای برجسته کردن هویت برند شخصی
- قدرت نام ها، کلمات و عبارات
- تاثیرگذار سخنرانی کنید اطلاع رسان محض نباشید
- فهرست واژگان
- فهرست اسامی
- منابع
0دیدگاه