نقد و بررسی
بازاریابی پایدار گردشگری فرهنگی و میراثمشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
دیپک چبرا
مترجم
روزبه میرزایی, محمدحسن زال
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
384
کتاب بازاریابی پایدار گردشگری فرهنگی و میراث نوشته دیپک چبرا ترجمه محمدحسن زال، روزبه میرزایی توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: علوم اجتماعی، گردشگری، مدیریت، علوم فرهنگی، باستان شناسی
کتاب بازاریابی پایدار گردشگری ابتدا به تشریح پویایی میراث فرهنگی با شالوده های اصیل آن، بازاریابی و گردشگری پرداخته، سپس روشی راهبردی، مبتنی بر اصول اساسی پایداری ارائه شده است. این اهداف، با بررسی علمی چارچوب پیشنهادی مبتنی بر دیدگاه ارائه دهنده ی روش، دنبال شده است. موارد ارائه شده، تنها انبوهی از پژوهش های فرعی مستند نیست، بلکه مفاهیم نظری پژوهش بر تحقیقات تجربی و بحث های تعاملی با دانشجویان صنعت سفر و گردشگری استوار است
معرفی مباحث کتاب بازاریابی پایدار گردشگری فرهنگی و میراث
- بازاریابی گردشگری میراث
- اجرای توسعه ی پایدار در گردشگری میراث
- مدل راهبردی بازاریابی پایدار گردشگری میراث فرهنگی
- موزه ها
- موزه های خانه ی تاریخی
- هتل ها و استراحتگاه های میراث
- جشنواره های میراث
- کالای گردشگری میراث
- آینده ی بازاریابی پایدار
0دیدگاه