بازخورد درباره این کالا

فناوری اطلاعات برای مدیریت تحویل کسب و کار در اقتصاد دیجیتالی توربن جلد دوم نشر دانشگاه صنعتی امیر کبیر

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

نویسنده

ای توربن, ای مک لن, جی وترب

مترجم

سوسن باستانی, محمدحسین فاضل زرندی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1393

نوبت چاپ

سوم

شماره جلد

جلد دوم

تعداد صفحات

511

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

فقط 1 عدد در انبار موجود است

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
500,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

فناوری اطلاعات برای مدیریت تحویل کسب و کار در اقتصاد دیجیتالی توربن جلد دوم نشر دانشگاه صنعتی امیر کبیر

مشخصات

ناشر

دانشگاه صنعتی امیرکبیر

نویسنده

ای توربن, ای مک لن, جی وترب

مترجم

سوسن باستانی, محمدحسین فاضل زرندی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1393

نوبت چاپ

سوم

شماره جلد

جلد دوم

تعداد صفحات

511

نمایش بیشتر - بستن

کتاب فناوری اطلاعات برای مدیریت جلد دوم نوشته ای توربن، ای مک لن و جی وترب ترجمه محمدحسین فاضل زرندی، سوسن باستانی توسط انتشارات دانشگاه صنعتی امیرکبیر به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت، فناوری اطلاعاتی، اقتصاد دیجیتالی

درباره کتاب فناوری اطلاعات برای مدیریت جلد دوم

برای توصیف اهمیت محتوای این اثر برای فعالان و مدیران شرکتها و نهادهای اقتصادی، خدماتی، آموزشی، پژوهشی و نیز متخصصان فناوری اطلاعات و ارتباطات کافی است به این نکته اشاره شود که این کتاب محصول همکاری چندین دانشمند برجستۀ جهانی در حوزۀ فناوری اطلاعات و ارتباطات و کاربرد آن در اقتصاد و مدیریت است و تا کنون ۷ بار ویرایش شد.نویسندگان این کتاب قویاٌ باور دارند که تجارت الکترونیک، اینترنت، شبکه‌های داخلی، پرتالهای خارجی و به طور کل، فناوری اطلاعات و ارتباطات سبب شده است تا دنیای تجارت، کسب و کار، و مدیریت شرکتها و سازمانها تغییر کند. آنها همۀ این تغییرات را تنها بخش کوچکی از کوه یخ شناوری می‌دانند که قسمت بزرگتر آن زیر اقیانوس است.فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی نه‌تنها ارتباط فردی انسانها را متحول ساختند بلکه ارتباط کسب و کارها با همدیگر، ارتباط مشتریان با کسب و کارها، مشتریان با دولت، دولت با دولت، و دهها الگوی ارتباطی دیگر را نیز تغییر دادند.

شیوۀ کار، خرید و فروش، رای دادن، سرمایه‌گذاری، تحصیل، بازی، سرگرمی، امور مالی، تعامل و گذران زندگی ما همگی در حال تغییر است. تجارت و بازرگانی الکترونیکی، خدمات الکترونیکی، شهر الکترونیکی، شهروند الکترونیک، دولت الکترونیکی، دنیای مجازی، و دهها واژه دیگر همگی ناظر بر همین تحول در فضایی است که فناوریهای اطلاعاتی و ارتباطی بازیگر اصلی آن است. همه اینها در این کتاب با نمونه و مثال بررسی شد.کتاب حاضر بر این فرض استوار است که نقش اصلی فن‌آوری اطلاعات، فراهم کردن مزایای راهبردی برای شرکتها از طریق آسان‌سازی حل مسئله، افزایش کارایی و کیفیت، خدمات ارتباطی و همکاری پیشرفته، و توانمند‌ی برای بازسازی فرایند تجاری است. مدیریت هوشمند منابع اطلاعاتی، فن‌آوریها و شبکه‌های ارتباطی، عوامل موثر و حیاتی در عملیات شرکتها و بقای آنهاست.

معرفی مباحث کتاب فناوری اطلاعات برای مدیریت جلد دوم

  1. مدیریت دانش
  2. پشتیبانی مدیریت و تصمیم گیری
  3. مدیریت داده: مخازن و بانک های داده، تجزیه و تحلیل داده، داده کاوی و نمایش داده
  4. سیستم های پشتیبانی هوشمند
  5. اقتصاد تکنولوژی اطلاعات
  6. طراحی و ساخت سیستم های اطلاعات
  7. مدیریت منابع اطلاعات و امنیت
  8. اثرات تکنولوژی اطلاعات بر سازمان ها، افراد و جوامع

امتیاز کاربران به:

فناوری اطلاعات برای مدیریت تحویل کسب و کار در اقتصاد دیجیتالی توربن جلد دوم نشر دانشگاه صنعتی امیر کبیر (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه