بازخورد درباره این کالا

استراتژی مسیریابی برند

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

کارن تیبر للند

مترجم

شهرزاد چیت ساز, حمید سعیدی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

234

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

استراتژی مسیریابی برند

مشخصات

ناشر

کتاب مهربان

نویسنده

کارن تیبر للند

مترجم

شهرزاد چیت ساز, حمید سعیدی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

234

نمایش بیشتر - بستن

کتاب استراتژی مسیریابی برند با رویکرد برندسازی دیجیتال نوشته کارن تیبرللند با ترجمه حمید سعیدی، شهرزاد چیت ساز, توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, برندسازی، فرایند مسیریابی برند، موفقیت در کسب و کار

کتابی که می خوانید به ­قلم خانم کارن تیبر للند به ­رشته تحریر درآمده است که تجربه ­هایی عمیق و ارزشمند در زمینه­ ی برندسازی و همچنین سوابق عملی موفقی در حیطه­ی مشاوره­­ ی برندسازی اشخاص و شرکت ­ها در آمریکا و سایر نقاط جهان دارد. او در این کتاب، بصورت کاملاً کاربردی و قدم­ به­ قدم، به مباحث برندسازی و چگونگی استفاده از ابزارهای مناسب و اثربخش در جهت ساخت و پایش برند اشخاص، تیم ­ها و شرکت­ ها می­ پردازد. نکته راهگشا این­جاست که از آنجا­که بسیاری از اشخاص و شرکت­ها بعد از طی اقدامات برندسازی خود برنامه­ ی مشخصی برای ادامه­ ی راه و استفاده کامل و هم­ افزا از ابزار و رسانه­ ها برای حفظ، استحکام ­بخشی و تداوم برند ساخته­ شده ندارند، این کتاب فرآیند استراتژیک مسیریابی را برای پایش و ارزیابی مداوم برند، ارائه نموده­­­است.

معرفی مباحث کتاب برندسازی

  1. آماده، هدف، برند 
  2. ذهنیت و اسطوره های برندسازی و بازاریابی جدید 
  3. هرم خبرگی بازاریابی 
  4. فرایند مسیریابی برند 
  5.  استراتژی مسیریابی برند 
  6. برند شخصی شما در عمل 
  7.  حضور آنلاین خود را همگام سازی کنید 
  8. اسطوره های غلط برندسازی شخصی 
  9. تعریف و پالایش سه بیان از برند شخصی شما 
  10. خلق شرکت برند محور و پرورش مدیر عامل برند محور 
  11.  برند سطح مدیریت ارشد و مدیر عاملی شما 
  12.  تعریف و پالایش پنج بیان از یک شرکت برند محور 
  13. در تقاطع هایی که برندهای کسب و کار و شخصی به هم می رسند

امتیاز کاربران به:

استراتژی مسیریابی برند (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه