بازخورد درباره این کالا

بازاریابی برای رقابت پذیری جهانی شدن بازارهای آسیایی

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

فیلیپ کاتلر, هرماوان کارتاجایا, هوی دن هوان

مترجم

سجاد عبدالله پور, احمد روستا

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

198

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

بازاریابی برای رقابت پذیری جهانی شدن بازارهای آسیایی

مشخصات

ناشر

سیته

نویسنده

فیلیپ کاتلر, هرماوان کارتاجایا, هوی دن هوان

مترجم

سجاد عبدالله پور, احمد روستا

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

198

نمایش بیشتر - بستن

کتاب بازاریابی برای رقابت پذیری (جهانی شدن بازارهای آسیایی در عصر مشتریان دیجیتال) نوشته فیلیپ کاتلر، هرماوان کارتاجایا,هوی دن هوان ترجمه احمد روستا و سجاد عبدالله پور توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: بازاریابی، مدیریت، موفقیت در کسب و کار، تجارت

آسیا یک بازار بزرگ محسوب می‌شود که با جمعیتی بالغ بر نصف جمعیت کل جهان، پتانسیل تجاری بالایی دارد. دلیل دیگر خوش‌بینی ما نسبت به بازار آسیا، رشد اقتصادی قابل توجهی است که طی دهه‌ی گذشته، کشورهای مختلف بدان دست یافته‌اند. آسیا نه تنها پهناور بلکه بسیار متنوع است، از ژاپن مرفه و سالخورده گرفته تا چین که ثروت کمتری دارد اما همچنان سالخورده است؛ هند و ‌اندونزی فقیرتر و جوان‌تر و بازارهای نوظهوری مانند میانمار که پس از چند دهه انزوای سیاسی، تازه در حال بازگشایی هستند (واحد هوش اقتصادی، 2014). لازم است بازارها تنوع و پویایی ناحیه را درک کنند تا بتوانند استراتژی‌های مؤثر برای رویارویی با چالش‌‌ها را بیان کرده و از فرصت‌هایی که به وجود می‌آید استفاده نمایند

مباحث کتاب بازاریابی برای رقابت پذیری

  1.  فنآوری: محرک ابتدایی
  2. عوامل فرهنگی، سیاسی- قانونی، اقتصادی و اجتماعی: محرک اصلی
  3.  بازار: محرک نهایی
    • بخش یکم آیا بازاریابی در حال تغییر شکل دادن است؟ چشمانداز رقابتآمیز: میدان محرک
  1.  دیدگاه محصولمحور: اتصالپذیری در توسعهی محصول
  2. رویکرد مشتریمحور: ارتباط با مشتری دیجیتال
  3.  رویکرد انسانمحور: انجام کار خوب از طریق خوب انجامدادن آن در دنیای متصل
    • بخش  دوم آیا بازاریابی در حال جابهجایی است؟
  1.  استراتژی وجود: از جایگاهسازی تا تأیید
  2. تاکتیک اصلی: از تمایز تا رمزگذاری
  3.  نشانگر ارزش: از برند تا شخصیت
    • بخش سوم آیا بازاریابی در حال شکلگیری است؟
  1.  استراتژی بازاریابی برای شناسایی ارزش
  2. تاکتیک بازاریابی برای درگیری ارزش
  3. بازاریابی ارزش بهوسیلهی ارزشها

امتیاز کاربران به:

بازاریابی برای رقابت پذیری جهانی شدن بازارهای آسیایی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه