نقد و بررسی
پژوهش در عمل راهنمای تغییر و تحول در کلاس درس و مدرسهمشخصات
ناشر
ناشر مولف
نویسنده
اقبال قاسمی پویا
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1392
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
264
کتاب پژوهش در عمل (راهنمای تغییر و تحول در کلاس درس و مدرسه) نوشته اقبال قاسمی پویا, توسط انتشارات مولف به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، روش تحقیق، تشخیص، ارزیابی، گزارش نویسی و آگاه سازی
«پژوهش در عمل فعالیتی است که در آن دوست داران تغییر و تحول میکوشند برای ایجاد دگرگونی در محیط کار خود به پژوهش بپردازند.» کتاب حاضر، سومین کتاب درباره پژوهش در عمل و معلمان پژوهنده است. مؤلف در این کتاب، به مفهوم ویژگیهای معلم پژوهنده، جایگاه و گستره و ویژگیهای پژوهش در عمل، نظریه و نظریهپردازی و معلم پژوهنده، طرح مطالعه پژوهش در عمل، اهمیت و ضرورت و ساختار گزارشنویسی پرداخته است. مؤلف مطالب کتاب را به گونهای تدوین کرده است که پژوهشگران با سطح دانش و مهارتهای متفاوت بتوانند از آن استفاده کنند.
مباحث کتاب پژوهش در عمل
- مفهوم و ویژگی های معلم پژوهنده
- پژوهش در عمل روی کرد پژوهشی معلمان پژوهنده
- طرح مطالعه پژوهشی در عمل
- گزارش نویسی و آگاه سازی
0دیدگاه