نقد و بررسی
مدیریت تجربه مشتریمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
حجت اله دهقان, سیدباقر فتحی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
271
کتاب مدیریت تجربه مشتری با رویکرد چشم انداز چند بعدی بازاریابی تجربه نوشته حجت اله دهقان, سیدباقر فتحی, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت بازار و کسب و کار, نقش کارکنان در مدیریت
مدیریت تجربه مشتری یعنی ارائه آنچه مشتری از ما انتظار دارد و اندکی بیشتر. ایجاد تجربهای دلپذیر برای مشتری در هرکجا که باشد مغازههای کوچک بین راه، در مراکز ارتباط الکترونیکی، خرید اینترنتی از وبسایت و … . یک تجربه بهتر باعث خواهد شد که مشتری ما را ترجیح دهد. او را برای پرداخت قیمت بالاتر تشویق میکند و گاه حتی رنج سفر با فاصلهای دورتر را برای به دست آوردن محصول یا خدمت ما تحمل میکند، حتی اگر گزینههای در دسترس و نزدیکترین داشته باشد. کتاب حاضر با هدف بررسی ابعاد گوناگون مدیریت تجربه مشتری و روشها و تأثیرات آن به رشته تحریر درآمده است.
معرفی مباحث کتاب مدیریت تجربه مشتری
- کلیات و مفاهیم
- تجربۀ مشتری از منظر نام تجاری و ارتباطات
- نقش سیستم های فناوری اطلاعات در مدیریت تجربۀ مشتری
- چگونه تجربۀ مشتری را اندازه گیری کنیم؟
- اندازه گیری تجربۀ مشتری در صنعت بانکداری نوین
- نقش کارکنان در مدیریت تجربه مشتری
- تجربۀ مشتری از منظر خرده فروشی
- نقش مرکز تماس در مدیریت تجربۀ مشتری
- نقش محیط آنلاین در ایجاد تجربۀ مشتری
- تجربۀ مشتری در ادغام چند کاناله
- مدیریت تجربۀ مشتری در بازارهای بین شرکتی
- نوآوری در ایجاد و مدیریت تجربه
- استراتژی تجربۀ مشتری مداری
0دیدگاه