نقد و بررسی
کتاب مدیریت بازاریابی ورزشیمشخصات
ناشر
دانشگاه پیام نور
نویسنده
ابوالفضل فراهانی, لیلا قربانی قهفرخی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
ششم
تعداد صفحات
298
کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی (کارشناسی ارشد مدیریت بازاریابی در ورزش) نوشته ابوالفضل فراهانی، لیلا قربانی قهفرجی توسط انتشارات دانشگاه پیام نور به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت ورزشی، علوم تربیت بدنی، بازاریابی, پشتیبانی ورزشی
بازاریابی ورزشی آمادهسازی ذهن ذینفعان و موکلان ورزشی برای پذیرش تأثیر استراتژیهای ترویج ورزش یا سایر محصولات غیرورزشی از طریق ورزش است. این استراتژیها تابع عناصر آمیخته بازاریابی است. با توجه به گذشت مدت زمان کوتاهی از عمر بازاریابی ورزشی، شاهد آن هستیم که در کشورهای پیشرفته استفاده مطلوبی از اصول، مبانی و راهکارهای توسعه آن میگردد. در حال حاضر، این علم در کشور ما از جایگاه مناسبی برخوردار نیست. آشنایی هرچه بیشتر مدیران ورزشی و دانشجویان رشته تربیتبدنی و علوم ورزشی میتواند به استفادۀ بهینهتر و مطلوبتر از بازاریابی در سازمانهای ورزشی بینجامد.کتاب حاضر که هشت فصل دارد، همراه با سؤالات چهار جوابی مرتبط، برای دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت برنامهریزی ورزشی (کلیۀ گرایشها) و سرپرستان، مسؤولان، کارکنان، پژوهشگران، مشاوران، علاقهمندان و افرادی که مستقیم یا غیرمستقیم دست اندر کار بازاریابی ورزشی باشند، مفید خواهدبود.
معرفی مباحث کتاب مدیریت بازاریابی ورزشی
- مفاهیم و تعاریف بازاریابی در ورزش
- شیوه های درآمدزایی در ورزش
- بازاریابی جهانی و بین المللی در ورزش
- قیمت گذاری
- بازاریابی گردشگری ورزشی
- حامیان مالی در ورزش
- تبلیغات
- استراتژی بازاریابی ورزشی آشنایی با فروش در بازار رقابتی
0دیدگاه