نقد و بررسی
مفاهیم و نظریه های تبلیغات و شبکه های اجتماعیمشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
یزدان شیرمحمدی, رویا دانای طوس
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
272
کتاب مفاهیم و نظریه های تبلیغات و شبکه های اجتماعی با تاکید بر صنعت گردشگری نوشته یزدان شیرمحمدی و رویا دانای طوس توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: علوم اجتماعی، شبکه های اجتماعی، صنعت گردشگری، مدیریت
یایی که ما در آن زندگی میکنیم بسیار متفاوت از گذشته شده است، الفبای رقابت و بازاریابی بسیار متفاوت از دهه های پیشین شده است. اینترنت و شبکه های اجتماعی پارادایم جدیدی را خلق کرده است، با تغییر پارادایم در دنیای تجارت، کسب و کارها نیاز به تعریف مجدد دارند. با تغییر پارادایم همه به نقطه صفر باز می گردند. به عبارت دیگر با خلق پارادایم جدید، بازاریابی و تبلیغات باید از نو تعریف و بررسی گردد. در دنیای کنونی جریان و توزیع اطلاعات بسیار سریع تر از هر زمان دیگر شده و مشتریان و گردشگران می توانند در کمترین زمان ممکن تجارب خوب و بد خود را بین میلیون ها نفر به اشتراک می گذارد
معرفی مباحث کتاب تبلیغات و شبکه های اجتماعی
- تبلیغات
- اهمیت تبلیغات دهان به دهان
- ارتباطات مجازی
- ماهیت شبکه های اجتماعی
- شبکه های اجتماعی و تبلیغات
- بازاریابی شبکه های مجازی
- تبلیغات و شبکه های اجتماعی در صنعت گردشگری
0دیدگاه