نقد و بررسی
آیین برندسازی شخصیمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
خلیل جعفرپیشه
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
159
کتاب آیین برندسازی شخصی نوشته خلیل جعفر پیشه, توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی، برندسازی، برندینگ
این روزها بشدت مورد توجه قرار گرفته است. گاه در شرکتهای جهانی مدیران نیز این تمایل را پیدا میکنند که به موازات ارتقای برند سازمانی، شرکتی، و یا برند محصولات، بتوانند برند خودشان را ارتقا بخشند.سالها پیش این پرسش “مرغ و تخممرغ” در حوزهی برند پدیدار شد که مایکروسافت – بیل گیتس، یا بیل گیتس – مایکروسافت؟ همچنین است دل کامپیوتر – مایکل دل،یا مایکل دل – دل کامپیوتر؟ آمازون دات کام – جف بزوس، یا جف بزوس – آمازون دات کام؟به عبارت بهتر، آیا باید دربارهی مایکروسافت یا دل کامپیوتر و آمازون دات کام بیشتر تبلیغ کنیم و پس از آن در مرحلهی بعدی، نام بیل گیتس، مایکل دل،و جف بزوس را ببریم؟ و یا بهتر است ابتدا بگوییم بیل گیتس، مایکل دل،و جف بزوس و در پرتو این اسامی و سیطرهی نامآوری آنان، از شرکتهای پراشتهار مایکروسافت، دل کامپیوتر، و آمازون دات کام یاد کنیم؟به نظرم همچنان این پرسش پیش روی ما است که درباره شرکتها بهتر است توان و امکانات بر روی محصول و برند سازمانی یا شرکتی بسیج شود و یا بهتر است دربارهی مؤسس، شخص مدیرعامل، و یا افراد کاریزماتیک شرکت سخن گفت و پس از آن دربارهی شرکت، سازمان، و محصول، داد سخن راند؟
0دیدگاه