بازخورد درباره این کالا

تست مامان چطور با مشتریان خود صحبت کنید

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

بانژ

نویسنده

راب فیتز پاتریک

مترجم

طاهره اسلامجو

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

152

زبان کتاب

فارسی

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

تست مامان چطور با مشتریان خود صحبت کنید

مشخصات

ناشر

بانژ

نویسنده

راب فیتز پاتریک

مترجم

طاهره اسلامجو

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

152

زبان کتاب

فارسی

نمایش بیشتر - بستن

کتاب تست مامان چطور با مشتریان خود صحبت کنید و با وجود دروغی که به شما می گویند ، بفهمید آیا ایده کارتان خوب جواب خواهد داد یا خیر؟ نوشته راب فیتز پاتریک ترجمه طاهره اسلامجو توسط انتشارات بانژ به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت، بازارابی، فروش، استارتاپ، ارتباط با مشتری

همه به شما دروغ می­گویند هیچ­وقت از مادر خود نپرسید که آیا ایده کار جدیدتان خوب هست یا نه؟ چرا که به خاطر عشق و علاقه­ای که به شما دارد. دروغ خواهد گفت. این جمله شاید از برخی موارد درست باشد اما نکته­هایی هم در آن نادیده گرفته شده است. اصولا نباید نظر هیچ­کس را درباره کسی کسب و کار جدید خود بپرسید. در اصل، ماهیت این سوال بد است چون مردم را تشویق می­کنید که برای دلخوشی شما حداقل تا حدی دروغ بگویند. این وظیفه دیگران نیست که حقیقت را به ما نشان دهند. پیدا کردن حقیقت وظیفه ماست. ما خودمان باید این کار را با پرسش­های خوب و مناسب انجام دهیم. صحبت کردن با مشتریان یکی از مهارت­های بنیادی در توسعه مشتری و استارت­اپ می­باشد. همه ما می­دانیم که باید این کار را انجام دهیم. اما ظاهرا کسی نمی­خواهد بپذیرد که این امر. کار مشکلی است و خیلی راحت ممکن است مسیر گفت و گو به کل بیراهه رود. این کتاب به شما نشان می­دهد که چگونه مکالمات مشتری می­تواند به بیراهه کشیده شده یا این­که خوب پیش رود. این کتاب یک راهنمای سریع و عملی است که شما با مطالعه آن می­توانید در زمان، هزینه و جبران شکست­های احتمالی خود کمک بگیرید. راب موسس یک شرکت معتبر و تکنولوژیکی است که از سال 2007 تا کنون چندین شرکت کاملا موفق را ورشکست کرده است. او قبلا یک تکنسین خجالتی و برنده جایزه بدترین فروشندگان جهان بود. تا این­که چندین روش برای صحبت با مشتریان طراحی کرد. آموزه­های ایشان در این کتاب مطرح شده است. دستورالعمل­های عملی و فایل اجرا در زمینه کار گسترده با شرکت­های تازه کار را می­توانید از طریق سایت پیگیری کنید

مباحث کتاب تست مامان

  1. تست مامان 
  2. اجتناب از داده های بد 
  3. مطرح کردن سوالات مهم 
  4. دوستانه برگزار کردن جلسات 
  5. تعهد و پیشرفت 
  6. انجام گفت و گو ها 
  7. انتخاب مشتری های خودتان
  8. اجرای فرایند ها 
  9. نتیجه گیری و برگه تقلب

امتیاز کاربران به:

تست مامان چطور با مشتریان خود صحبت کنید (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه