بازخورد درباره این کالا

استراتژی‌ بازاریابی جهانی

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دانشگاه تهران

نویسنده

بودو ب. اشلیگل میلخ

مترجم

نیما سلطانی نژاد, محمد حقیقی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

296

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

استراتژی‌ بازاریابی جهانی

مشخصات

ناشر

دانشگاه تهران

نویسنده

بودو ب. اشلیگل میلخ

مترجم

نیما سلطانی نژاد, محمد حقیقی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

296

نمایش بیشتر - بستن

کتاب استراتژی‌ بازاریابی جهانی نوشته بودو ب. اشلیگل میلخ با ترجمه دکتر محمد حقیقی, نیما سلطانی نژاد, توسط انتشارات دانشگاه تهران به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, بازاریابی داخلی و بین المللی, استراتژی ورود به بازار، ورود به بازارهای جهانی

استراتژی بازاریابی جهانی یک نوع استراتژی است که در آن یک شرکت تجاری، بازاریابی خود را بیرون مرزهای کشور خود انجام می‌دهد و تصمیم‌گیری‌ها  باید ورای مرزهای داخلی صورت بپذیرد. یکی از پیچیده‌ترین مراحل این نوع بازاریابی ایجاد واحد تولیدی و هماهنگ کردن استراتژی بازاریابی شرکت در سراسر جهان می‌باشد بازاریابی بین المللی انجام فعالیت‌های تجاری برای رساندن کالا و خدمات یک شرکت به مشتریان یا مصرف کنندگان در بیشتر از یک کشور به منظور بدست آوردن سود می‌باشد.

مراحل انجام بازاریابی بین المللی و اصول انجام کار یک استاندارد عمومی دارد که در همه بازارهای کشورهای جهان قابل اجرا می‌باشد. تنها تفاوت بازاریابی داخلی و بین المللی در حوزه فعالیت بازاریابی می‌باشد. تفاوت نوع فعالیت باعث بوجود آمدن مسائل مختلفی مانند آگاهی از مسائل کشورهای دیگر، اخذ استراتژی مناسب برای ورود به کشورها و بازارهای مختلف و انجام اقدامات خاص در بازارهایی می‌شود که برای خارجیان تا حدی اطمینان کمتر و ریسک بالاتری همراه دارد. استراتژی ورود به بازار، برنامه‌ریزی چگونگی ورود به یک بازار هدف برای ارائه کالا و خدمات یک شرکت را استراتژی ورود به بازارها می‌نامند.

مباحث کتاب استراتژی‌ بازاریابی جهانی

  1. بازاریابی: یک نظام جهانی
  2. ارزیابی فرصت های بازاریابی جهانی
  3. ورود به بازارهای جهانی
  4. بخش بندی، هدف گذاری و جایگاه یابی(STP) در بازارهای جهانی
  5. ایجاد محصولات جهانی و ارائه خدمات جهانی
  6. کسب ارزش از عملیات جهانی
  7. زنجیره های تامین جهانی و شبکه های توزیع
  8. برندسازی و ارتباطات جهانی
  9. طراحی سازمانی برای استراتژی بازاریابی جهانی
  10. اخلاق بازاریابی جهانی و مسئولیت اجتماعی سازمان ها
  11. آینده استراتژی بازاریابی جهانی
  12. و…

امتیاز کاربران به:

استراتژی‌ بازاریابی جهانی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه