بازخورد درباره این کالا

کاتلر در مدیریت بازار

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سازمان فرهنگی فرا

نویسنده

فیلیپ کاتلر

مترجم

عبدالرضا رضایی نژاد

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

پنجم

تعداد صفحات

352

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کاتلر در مدیریت بازار

مشخصات

ناشر

سازمان فرهنگی فرا

نویسنده

فیلیپ کاتلر

مترجم

عبدالرضا رضایی نژاد

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

پنجم

تعداد صفحات

352

نمایش بیشتر - بستن

نقد و بررسی کتاب

کتاب کاتلر در مدیریت بازار نوشته فیلیپ کاتلر با ترجمه عبدالرضا رضایی نژاد, توسط انتشارات سازمان فرهنگی فرا به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مدیریت بازار, مفاهیم نوین بازاریابی, پدیده‌های موفق بازاریابی

فرصت‌ها در همه‌جا گسترده‌اند و به قول مارك تواین، ما به ندرت متوجه آن‌ها می‌شویم، مگر هنگامی كه از دست رفته‌اند. كاتلر معتقد است كه هر جا نیازی در میان باشد، فرصتی نیز وجود دارد. او بازاریابی را هنر یافتن، پروردن و سود بردن از فرصت‌ها می‌داند. فیلیپ كاتلر، استاد و نویسنده پرآوازه بازاریابی، این كتاب را زمانه‌ای می‌نویسد كه مشتری‌مداری در قلب موضوعات اساسی سازمان‌ها قرار گرفته و بازاریابی نگاهی كاملا متفاوت به بازار دارد. این كتاب مفاهیم نوین بازاریابی را از زبان كسی بیان می‌دارد كه طی ده‌ها سال تحقیق و تدریس و تحریر، این امكان را یافته است تا از فرازی بلند، نگاه به افقی گسترده در مفاهیم بازاریابی داشته و آن‌ها در یك ارتباط منسجم و بامعنا تعریف و تبیین نماید و پدیده‌های موفق بازاریابی را در دنیای امرور با این مفاهیم تحلیل و تفسیر كند.

مباحث کتاب کاتلر در مدیریت بازار

  1. بازاریابی راهبردی
  2. شیوه های بازاریابی
  3. بازاریابی اجرایی
  4. بازاریابی وراریختی
  5. پردازش و به کارگیری آگاهی از بازار
  6. طراحی آمیزه بازاریابی
  7. یافتن نگهداشتن  افزایش مشتریان
  8. ارزشهای مشتری پسند یشتری طراحی و عرضه کید
  9. بازاریابی اجرایی
  10. برنامه ریزی و سازماندهی بازاریابی کارآمدتر
  11. ارزیابی و پایش کارکرد بازاریابی
  12. بازاریابی واریختی
  13. پذیرش درگونیهای بنیادین دوران بازاریابی

امتیاز کاربران به:

کاتلر در مدیریت بازار (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه