نقد و بررسی
مدیریت ارزش مشتری برمبنای اینترنتمشخصات
ناشر
هوشمند تدبیر
نویسنده
دولیگالسکی
مترجم
زهرا مهمی, عاطفه بمانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
پنجم
تعداد صفحات
308
کتاب مدیریت ارزش مشتری برمبنای اینترنت توسعه روابط آنلاین مشتری نوشته دولیگالسکی با ترجمه زهرا مهمی, عاطفه بمانی, توسط انتشارات هوشمند تدبیر به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، روابط آنلاین مشتری، مدیریت مجازی، ارتباط مجازی با مشتری
هدف اصلی این کتاب ارائه امکانات مدیریت ارزش مشتری مبتنی بر اینترنت و توصیف مدل این فرآیند است. مؤلف معتقد است که انواع خاص تبادل ارزش نسبت به نوع بازار (B2C/B2B) که یک شرکت در آن فعالیت دارد، تأثیر بیشتری روی تمایز فعالیتهای همراه با مدیریت ارزش مشتری آنلاین دارند.
معرفی مباحث کتاب مدیریت ارزش مشتری برمبنای اینترنت
- مدیریت ارزش مشتریان ارزش محور
- تاثیر اینترنت بر ارزش مشتری
- مدل مفهومی مدیریت ارزش مشتری بر مبنای اینترنت
- ابعاد مالی مدیریت ارزش مشتری
0دیدگاه