نقد و بررسی
برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومیمشخصات
ناشر
دفتر پژوهشهای فرهنگی
نویسنده
رونالد دی اسمیت
مترجم
سیدمحمد اعرابی, فرشاد جلالی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
360
کتاب برنامه ریزی استراتژیک روابط عمومی نوشته رونالد دی اسمیت با ترجمه محمد اعرابی, فرشاد جلالی, توسط انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت استراتژیک, کنترل برنامه استراتژیک, تحقیق تکوینی
برنامهریزی استراتژیک روابط عمومی» موضوع این اثر است که نگارنده فرآیند استراتژیک روابط عمومی را بر مبنای چهار فاز و مطابق با مراجع معتبر جهانی شرح داده است. تمامی مراحل فرآیند در نه گام و پی در پی ارائه شده است. فار نخست، به تجزیه و تحلیل محیط اختصاص یافته است. تعیین برنامه استراتژیک روابط عمومی مبحث فاز دوم را تشکیل میدهد. پیادهسازی برنامة استراتژیک مربوط به فاز سوم و کنترل برنامه استراتژیک در فاز چهارم بررسی شده است. ضمن آنکه برای درک بهتر مطالب کتاب از نمونههای موردی (از سازمانهای انتفاعی و غیرانتفاعی) استفاده شده است. همچنین تمریناتی نیز در کتاب ارائه شده تا مخاطب بتواند فرآیند اجرا را در وضعیت مورد نظر خود مورد سنجش قرار دهد.
معرفی مباحث کتاب برنامه ریزی استراتژیک
- تحقیق تکوینی
- استراتژی
- تاکتیک ها
- تحقیق ارزشیابی
0دیدگاه