بازخورد درباره این کالا

نقشه راه تحول دیجیتال

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سازمان مدیریت صنعتی

نویسنده

دیوید ال روجرز

مترجم

مصطفی مرشدی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

316

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

نقشه راه تحول دیجیتال

مشخصات

ناشر

سازمان مدیریت صنعتی

نویسنده

دیوید ال روجرز

مترجم

مصطفی مرشدی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1398

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

316

نمایش بیشتر - بستن

کتاب نقشه راه تحول دیجیتال (بازنگری کسب و کار در عصر دیجیتال) نوشته دیوید ال روجرز با ترجمه مصطفی مرشدی توسط انتشارات سازمان مدیریت صنعتی به چاپ رسیده است .
موضوع کتاب:  نوآوری، مدیریت، تکنولوژی

در ایران، بعضاً این تفکر در میان صاحبان کسب‌ و کارهای بزرگ و کوچک وجود دارد که راه‌اندازی یک وب‌سایت فروش محصولات یا خدمات را معادل دیجیتالی شدن می‌پندارند و در صورت برخورداری از وب‌سایت، کسب‌وکار خود را دیجیتالی می‌دانند. اما واقعیت این است که کسب‌وکار دیجیتال بسیار فراتر از این است و دیجیتالی شدن نه یک تغییر ساده، بلکه یک تحول بنیادین است. دیجیتالی شدن مستلزم یک تحول فکری و عملی از چارچوب‌های سنتی به سمت پارادایم‌های جدید کسب‌وکار است. به همین نسبت، تحول دیجیتال فقط یک موضوع فناورانه نیست، بلکه لازمه آن تغییر ذهنیت، شیوه تفکر و اتخاذ استراتژی‌های جدید در کل زنجیره ارزش است. برای آنکه یک کسب‌وکار به معنی واقعی دچار تحول دیجیتال شود، باید در مدل کسب‌وکار خود، شیوه تعامل با مشتریان و سایر ذی‌ نفعان، شیوه خلق و انتقال ارزش، نوآوری و بسیاری از پارادایم‌های دیگر بازاندیشی کند.

این کتاب برای کسب‌ و کارهایی است که دریافته‌اند که اگر هرچه زودتر تفکر و شیوه‌های سنتی کسب‌وکار خود را کنار نگذارند، عرصه رقابت را به رقبایی که متفاوت می‌اندیشند و متفاوت علم می‌کنند واگذار خواهند کرد. کتاب یک مژده بزرگ برای همه کسب‌ وکارهای سنتی دارد: تحول ممکن است و می‌توان جامه کسب‌وکار سنتی را از تن بیرون کرد و جامه دیجیتال پوشید. اما چگونه؟ گام نخست،‌تغییر چارچوب‌های ذهنی قدیمی و بازاندیشی در تمام ارکان کسب‌وکار، از مدل گرفته تا شیوه تعامل با مشتری و خلق ارزش برای اوست. کتاب در واقع، راهنمایی برای دیجیتالی شدن است و ابزارها و چارچوب‌هایی را برای تصمیم‌گیری و تدوین استراتژی‌متناسب با عصر دیجیتال ارائه می‌دهد.

معرفی مباحث تحول دیجیتال

  1. پنج حوزه تحول دیجیتال: مشتریان، رقابت، داده ها،نوآوری، ارزش
  2. تحت کنترل درآوردن شبکه های مشتریات
  3. ساختن پلتفرم ها،نه فقط محصولات
  4. تبدیل داده ها به دارایی
  5. نوآوری با آزمایش سریع
  6. تعدیل ارزش پیشنهادی
  7. تسلط بر مدل های کسب و کار مخل

امتیاز کاربران به:

نقشه راه تحول دیجیتال (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه