نقد و بررسی
قوانین سادگی طراحی فناوری کسب و کار و زندگیمشخصات
ناشر
کتاب وارش
نویسنده
جان مایدا
مترجم
آمنه فدایی, حمید نقدبیشی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
197
کتاب قوانین سادگی طراحی فناوری کسب و کار و زندگی نوشته جان مایدا ترجمه حمید نقدبیشی, آمنه فدایی, توسط انتشارات کتاب وارش به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، مدیریت کسب و کار، مدیریت تجارت، مدیریت خدمات اداری
بازار مملو از شعارهایی برای سادگی است. City Bank دارای کارت اعتباری با شعار سادگی Simplicity است. شرکت فورد نیز کارت قیمت گذاری ساده دارد و لکس مارک Lexmark نیز متعهد است که تجربیات مصرف کنندگان را ساده کند. درخواست های گسترده ساده سازی، روندی اجتناب ناپذیر ایجاد کرده است. در ساختار تجارت فناوری در فروش، هر چیز مشابهی که جدید و پیشرفته شده باشد، به معنای آن است که ساده تر شده است. در جهان متصوری که در آن شرکت های نرم افزاری سالیانه با ساده کردن ده درصد از ویژگی های و افزایش ده درصد قیمت، به عنوان هزینه ساده سازی فعالیت می کنند. برای مشتریانی که چیز کمتری به دست می آورند ولی پول بیشتری می پردازند، ظاهرا اصول اقتصادی در تناقض است. از کودکی بخواهید که کلوچه اش را با شما نصف کند. کودک کدام نصفه را می خواهد؟
برای مردمی که نه تنها خرید می کنند بلکه از آن مهم تر عاشق چیزهایی هستند که می خرند، طراحی می تواند زندگی را ساده تر کند. در آینده ای نامعلوم، فناوری های پیچیده می تواند خانه ها و محل کار را مورد هجوم قرار دهد. بنابراین سادگی، ناگزیر از رشد صنعتی است.
- نه قانون
- سادگی و بازار
0دیدگاه