نقد و بررسی
مدیریت مشتری مبانی مفاهیم و الگوهامشخصات
ناشر
قلم همت
نویسنده
احمد روستا, میلاد کریمی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
سوم
تعداد صفحات
428
کتاب مدیریت مشتری مبانی مفاهیم و الگوها نوشته احمد روستا میلاد کریمی توسط انتشارات قلم همت به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، مشتری مداری
امروزه دنیا کسب کار بر پایه مشتری مداری استوار گشته به گونه ای که گسترش خدمات و حتی ارائه آن بدون در نظر گرفتن این اصل نه تنها مشکل بلکه غیر ممکن است . فعالان عرصه اقتصادی و کسانی که به ماندن جاودانه در این عرصه می اندیشند به خوبی می دانند که اکسیژن تنفس در دنیای تجارت اصل مشتری مداری است و درک این سخن که به میدانند که اکسیژن تنفس در دنیا تجارت اصل مشتری مداری ست و درک این سخن که <همیشه حق با مشتری است >را سرلوحه برنامه های خویش میدانند .
مباحث کتاب مدیریت مشتری
- مشتری: مفهوم شناسی و گونه شناسی
- سیر تکامل بازاریابی و ارتباط با مشتری
- رضایت مشتری
- وفاداری مشتری
- مدل ها و شاخص های سنجش رضایت و وفاداری مشتری
- اصول مشتری مداری
- ترویج فرهنگ و نگارش مشتری مداری
0دیدگاه