بازخورد درباره این کالا

صفر به یک یاداشت هایی درباره استارتاپ ها

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

دردانش بهمن

نویسنده

پیتر تیل, بلیک مسترز

مترجم

شهرزاد بیات موحد

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

227

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
45,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 22 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

صفر به یک یاداشت هایی درباره استارتاپ ها

مشخصات

ناشر

دردانش بهمن

نویسنده

پیتر تیل, بلیک مسترز

مترجم

شهرزاد بیات موحد

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1397

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

227

نمایش بیشتر - بستن

کتاب صفر به یک یادداشت‌هایی درباره استارتاپ‌ها، چگونه باید آینده را ساخت نوشته پیتر تیل، بلیک مسترز با ترجمه شهرزاد بیات موحد, توسط انتشارات دانش بهمن به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, قانون توانی سرمایه‌گذاری‌های پرخطر, کسب‌وکارهای مکمل

کتاب صفر به یک؛ نکاتی در مورد استارتاپ‌ها – چگونه آینده را بسازیم نوشتۀ پیتر تیل و بلک مسترز، ایده‌هایی کاملاً نو و ارزشمند در زمینه چگونگی خلق ارزش در دنیای فعلی ارائه می‌نماید. این اثر از زمان انتشار (2014) جزو پرفروش ترین‌های دنیا بوده و به اغلب زبان‌ها ترجمه و منتشر شده است. (فایل کتاب در تاریخ 5 دی 1397 به روز رسانی شده است.) کتاب صفر به یک؛ نکاتی در مورد استارتاپ‌ها، اثر پیتر تیل (خالق و مدیرعامل سابق paypal، سرمایه گذار اصلی فیسبوک، تسلا، لینکدین، اسپیس ایکس و…) است. او در زمینه مباحث کارآفرینی و سرمایه‌گذاری خطر پذیر جزو شاخص ترین‌های حال حاضر آمریکا بوده و بخاطر شهرتش در دانشگاه استفنورد هم دوره‌ی افتخاری کارآفرینی برگزار می‌کند.

پیتر تیل یک کارآفرین موفق است که کارهای زیادی انجام داده و در این کتاب شرح می‌دهد که چگونه شرکت‌های بزرگ از هیچ متولد می‌شوند. کتاب «صفر به یک» آنقدر بین کارآفرینان و استارتاپ‌ها محبوب است که به گفته مجله فوربز خواندن آن به شما احساس قدرت فرابشری می‌دهد. این کتاب از زمان انتشار همواره جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه نوآوری، کارآفرینی و استارتاپ‌ها بوده است (رتبه یک فروش بخش سیاست‌های اقتصادی و رتبه 2 بخش کارآفرینی سایت آمازون) و در اغلب لیست‌های «کتاب‌هایی که حتماً باید مطالعه کرد» قرار دارد.

او که خود بیش از ۲. ۲ میلیارد دلار ثروت دارد، مسیر تاریخی تولید ثروت و رابطه آن با نوآوری را در کتابش به خوبی تشریح می‌کند، همچنین درباره ماهیت رقابت، تولید محصول و سرمایه‌گذاری و اهمیت داشتن تیم خوب حرف می‌زند. تقلید از یک الگو آسانتر از خلق چیزی نو است. انجام دادن کاری که می‌دانیم چگونه آن را انجام دهیم، جهان را از 1 به n می‌برد و چیزی آشنا به آن خواهد افزود. اما هرگاه چیزی نو خلق می‌کنیم، از صفر به یک می‌رویم. عمل خلق، منحصر به فرد است، همانند خلق کردن چیزی با اهمیت! و نتیجه چیزی تازه و غریب است.وقتی یک فرد ریسک‌پذیر کتابی می‌نویسد، بخوانیدش. اگر آن فرد پیتر تیل بود، دوبار آن کتاب را بخوانید، حتی برای احتیاط سه بار! این یک کتاب کلاسیک است. (نسیم نیکولاس طالب؛ نویسنده کتاب قوی سیاه)کتاب صفر به یک؛ نکاتی درباره استارتاپ‌ها یا چگونه آینده را بسازیم (Zero to One; Notes on Startups or How to Build the Future)، نوشته پیتر تیل (Peter Thiel) و بلک مسترز، توسط واسع علوی و راهله یوسف‌زاده ترجمه شده است.

معرفی مباحث کتاب صفر به یک

  1. مقدمه. صفر به یک
  2.  چالش آینده
  3. جشن می‌گیرم انگار هنوز سال 1999 است
  4. همه شرکت‌های شایسته، متفاوت هستند
  5.  ایدئولوژی رقابت
  6.  مزیت حرکت آخر
  7. شما برگ بخت‌آزمایی نیستید
  8.  پول را دنبال کن
  9.  رازها
  10. شالوده‌ها
  11.  سازوکار مافیا
  12. اگر بسازیدش، می‌آیند؟
  13. انسان و ماشین
  14.  سبز دیدن
  15. تناقض بنیان‌گذاران

امتیاز کاربران به:

صفر به یک یاداشت هایی درباره استارتاپ ها (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه