نقد و بررسی
گاو بنفشمشخصات
ناشر
سازمان فرهنگی فرا
نویسنده
ست گادین
مترجم
سیدبهشاد یاسینی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
چهارم
تعداد صفحات
208
کتاب گاو بنفش نوشته ست گادین ترجمه بهشاد یاسینی توسط انتشارات فرا به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: بازاریابی،روانشناسی موفقیت،روانشناسی عمومی،جنبه های روانشناسی
اگر گاو بنفش بودن روش موثری برای درخشش در میان عموم مردم این اندازه ساده بوده، چرا هر کسی آن را انجام نمی دهد؟ چرا اینقدر سخت است که گاو بنفش شویم؟ گاو بنفش نادر است زیرا مردم ترسو هستند. اگر شما چشم گیر باشید ممکن است عده ای شما را نپذیرند.بهترین چیزی که ترسوها آرزوی آن را دارند این است که پنهان بمانند.انتقاد به سمت کسانی می رود که در جستجوی برتری است. کار بی خطر یعنی سازگار شدن .در یک بازار شلوغ شبیه به دیگران بودن به معنی شکست است . اما برجسته ونمایان بودن متفاوت است .خبر خوب این است که فکر غالب مردم کار شما را راحت تر کرده است. به دلیل وحشت از گاو بنفش شدن ، شما می توانید با کوشش کمتری به تمایز دست یابید .محصولات جدید وموفق آنهایی هستند که برجسته ونمایانند. شما نمی دانید که آیا تضمینی برای موفقیت گاو بنفش وجود دارد یا نه . شما نمی دانید که آیا محصول شما به اندازه کافی چشم گیر خواهد بود یا خیر . نکته همین است. این که گاوبنفش موثر واقع میشود یا نه ، مسئله بسیار غیر قابل پیش بینی است.کسالت آور بودن همیشه به شکست منجر می شود و پر خطرترین استراتژی است.مردان باهوش کسب وکار این را درک میکنند وسعی می کنند که ریسکهای موجود را حداقل نمایند. آنها می دانند که گاو بنفش همیشه موثر نیست اما این را پذیرفته اند که تنها راه ممکن همین است.
مباحث گاو بنفش
- از رهبر پیروی کنید
- طرح ریزی ،سود وگاو بنفش
- در دنیای گاوها چه کسی برنده است؟
- مزیتهای گاو بنفش بودن
- جائی بنشین، فقط برخی از کارها را انجام نده
- فرآیند و برنامه
- مشکلات مربوط به سازش
0دیدگاه