نقد و بررسی
خلاصه مدیریت بازاریابیمشخصات
ناشر
آموخته
نویسنده
مهرداد پرچ, بهمن فروزنده
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
چهارم
تعداد صفحات
560
توضیحات کتاب
کتاب خلاصه درس بر اساس مدیریت بازاریابی کاتلر مدیریت بازاریابی نوشته بهمن فروزنده، مهرداد پرچ, توسط انتشارات آموخته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان, مدیریت خطمشیهای دورهی عمر کالا
کتابهای دکتر کاتلر و بهویژه کتاب مدیریت بازاریابی او، که نشر آموخته به زیور طبع آراسته است، از سال ۱۳۸۳ به طور جدی مورد توجه طراحان محترم سؤال در آزمونهای کارشناسی ارشد دانشگاههای آزاد و سراسری رشتههای مدیریت بازرگانی، بازاریابی بینالملل، بازرگانی داخلی و مدیریت فناوری اطلاعات قرار گرفته و با توجه به تطابق واژههای کلیدی پاسخ سؤالات سالهای اخیر با این کتاب، میتوان با اطمینان ادعا کرد که این کتاب، یگانه مرجع طرح سؤالات درس بازاریابی بوده است.
کتاب مدیریت بازاریابی کاتلر به عنوان مهمترین مرجع آزمون مقطع دکترای دانشگاه آزاد و منبع مهم تدریس در دورههای کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای رشتههای مرتبط نیز انتخاب شده است. از اینرو، برای دسترسی سریع به اهم موضوعات این کتاب، تلاش بهمنظور تهیة کتابی مشتمل بر خلاصهای از نابترین مطالب مديريت بازاريابي را در اين كتاب برای مخاطبان آن اعم از استادان، دانشجویان، مدیران و داوطلبان کنکور در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا احساس گردید که حاصل این تلاشها کتابی است که اکنون پیش روی شما قرار دارد.
مباحث کتاب خلاصه مدیریت بازاریابی
- ارزیابی نقش حساس بازاریابی در عملکرد سازمان
- تأمین رضایت مشتری از طریق کیفیت، خدمات و فایده
- غلبه بر بازارها با استفاده از برنامهریزی استراتژیک بازارگر
- مدیریت اطلاعات بازاریابی و اندازهگیری تقاضای بازار
- بررسی محیط بازاریابی
- تجزیه و تحلیل بازار مصرفکننده و رفتار خریدار
- تجزیه و تحلیل بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری
- تجزیه و تحلیل صنایع و رقبا
- تعیین قسمت بازار و انتخاب بازارهای هدف
- تمایز و تعیین جایگاه در بازار
- تکوین و تولید کالاهای جدید
- مدیریت خط مشیهای دورهی عمر کالا
- خط مشیهای بازاریابی رهبران، چالش گران، دنبالهروها و پرکنندگان خلاء بازار
- طراحی و مدیریت خط مشیهای بازاریابی جهانی
- مدیریت خطوط کالا، نامهای تجاری و بستهبندی
- اداره مؤسسات خدماتی و خدمات همراه کالا
- طراحی استراتژیها و طرحهای قیمتگذاری
- انتخاب و مدیریت کانالهای بازاریابی
- طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
- تبلیغات، تبلیغات پیشبرد فروش و روابط عمومی
- مدیریت کارکنان فروش
- مدیریت بازاریابی مستقیم و بازاریابی آنلاین
- سازماندهی، اجرا، ار زیابی و نظارت بر فعالیتهای بازاریابی
پیوست ۱: نظریه تخصیص بهینه منابع بازاریابی
پیوست ۲: روشهای آماری برای پیشبینی تقاضای آتی
مجموعه سؤالات کنکورهای کارشناسی ارشد از سال ۱۳۸۵ تا ۱۳۹۳
0دیدگاه