نقد و بررسی
مدیریت تجربه مشتری cemمشخصات
ناشر
سیته
نویسنده
محمد بلوریان تهرانی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
148
کتاب مدیریت تجربه مشتری cem نوشته محمد بلوریان تهرانی توسط انتشارات سیته به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت ، مشتری شناسی
مدیریت تجربه مشتری به معنای انتخاب یک استراتژی خاص از طرف تولیدکننده یا عرضهکننده، برای ایجاد یک یا چند مزیت خاص برای مشتری می باشد بگونهای که مشتری با رضایت از برندبهفردبودن نسبت به دیگران در تعاملات خود با سازمان احساس تمایز نماید. در واقع، این فرآیند همهی تجربیات مشتری از یک محصول یا مؤسسه یا شرکت را زیر نظر دارد و آن را به صورت استراتژیک مدیریت میکند و از رویکردهای متفاوتی مانند نام و نشان تجاری، تنوع محصول، بخشبندی بازار، روابط عمومی، مشتریمداری و رضایت مشتری استفاده میکند. به عبارت سادهتر، CEM قضاوتها و تجربهها و نگرشهای مشتری را از وضعیت عدم رضایت به رضایت و وفاداری تبدیل میکند.
مباحث کتاب مدیریت تجربه مشتری
- اشاره ای به مفهوم بازاریابی
- فروش و مشتریمداری
- رضایت و وفاداری مشتری
- سیستم ارتباطات یکپارچه بازاریابی
- رقابت و رقابت پذیری
- مدیریت تجربهی مشتری
- تجزیه ی مفهوم «مدیریت تجربه ی مشتری»
- نقشهی سفر مشتری
0دیدگاه