نقد و بررسی
کتاب مدیریت مسائل قانونی در صنعت میهمان نوازی آیین میهمان نوازیمشخصات
ناشر
کتاب مهربان
نویسنده
ابوالفضل تاج زاده نمین
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
656
کتاب مدیریت مسائل قانونی در صنعت میهمان نوازی آیین میهمان نوازی نوشته ابوالفضل تاج زاده نمین, توسط انتشارات کتاب مهربان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت هتلداری و گردشگری, قراردادهای میهمان نوازی, ساختارهای عملیاتی میهمان نوازی
کتابی که می خوانید در مقوله آیین میهمان نوازی با تمرکز بر مسائل قانونی در صنعت میهمان نوازی می باشد و مشتمل بر سیزده فصل است که هریک از زاویه ای خاص به کندوکاو مفاهیم در زمینه آیین میهمان نوازی می پردازند و فصول آن به ترتیب عبارتند از فلسفه پیش گیرانه،قراردادهای میهمان نوازی ،ساختارهای عملیاتی و موثر میهمان نوازی ، مدیریت قانونی اموال و دارایی،مسائل نظارتی،اجرایی و مدیریتی در صنعت میهمان نوازی ،مدیریت بیمه،گزینش قانونی کارکنان،مدیریت قانونی کارکنان،مسئولیت شما به عنوان یک مدیر میهمان نوازی ،مسولیت های شا در برابر میهمانان به عنوان یک مدیر میهمان نوازی ،مسئولیت شما در قبال اموال و دارایی میهمانان،مسئولیت شما در زمان سرو غذا و نوشیدنی و در انتها مسئولیت های قانونی در سفر و گردشگری .
معرفی مباحث کتاب آیین میهمان نوازی
- فلسفه پیشگیرانه
- قراردادهای میهمان نوازی
- ساختارهای عملیاتی میهمان نوازی
- مدیریت قانونی دارایی و اموال
- موضوعات نظارتی و اجرایی در صنعت میهمان نوازی
- گزینش قانونی کارمندان
- مدیریت قانونی کارکنان
- مسئولیت های شما به عنوان یک مدیر میهمان نواز
- مسئولیت های شما به عنوان یک مدیر میهمان نوازی در برابر میهمانان
- مسئولیت های شما در قبال اموال و دارایی میهمانان
- مسئولیت های شما در زمان سرو غذا و نوشیدنی
- مسئولیت های قانونی در گردشکری و سفر
0دیدگاه