نقد و بررسی
پیشنهاد رد نشدنیمشخصات
ناشر
رسا
نویسنده
مارک جوینر
مترجم
امیر توفیقی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
پنجم
تعداد صفحات
256
کتاب پیشنهاد رد نشدنی فروش محصولات وخدمات در3 ثانیه نوشته مارک جوینر با ترجمه امیر توفیقی, توسط انتشارات رسا به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, نیاز اصلی کسب و کار, چهار سوال اساسی, عناصر پیشنهاد رد نشدنی
با بمباران شدن مصرف کننده ها توسط هزاران پیام بازرگانی و تبلیغات بازاریابی در طول روز آنها مجبور هستند در مورد خریدهای خود به سرعت تصمیم گیری کنند که معنایش این است که شما باید فروش خود را با همان سرعت به انجام برسانید. به این ترتیب تقریباَ هیچ زمانی در اختیار ندارید تا بتوانید پیشنهادی بهتر و سریعتر از یک پشنهاد ردنشدنی به مشتری هایتان ارائه دهید. با افزایش هوش خریداران و کمتر شدن زمان آنها متدها و شیوه های بازاریابی قدیمی در حال از دست دادن اثربخشی خود هستند . چیزی که امروز به آن نیاز داریم روشی جدید در انجام کسب و کار است – روشی که هم از نظر اجتماعی مزیت بیشتری داشته باشد و هم بسیار موثرتر باشد. این روش جدید چیزی نیست جز ژیشنهاد ردنشدنی. پیشنهاد ردنشدنی حلقه مفقوده بسیاری از کتاب های بازاریابی است. جوشوگرمن, رئیس هیئت مدیره شرکت بلوبلاکر
معرفی مباحث کتاب پیشنهاد رد نشدنی
- مقدمه
- پنجره جادویی
- نیاز اصلی کسب و کار
- چهار سوال اساسی
- پیشنهاد رد نشدنی چیست ؟
- چه چیزی یک پیشنهاد رد نشدنی نیست ؟
- عناصر پیشنهاد رد نشدنی
- فرمول استثنایی
- تقویت کننده های پیشنهاد
- زنجیره پیشنهاد رد نشدنی
- بهترین پیشنهاد ها در طی تاریخ
- تبلیغات شفاهی و دهان به دهان ضمیمه
0دیدگاه