نقد و بررسی
اصول بازاریابی کالاها و خدماتمشخصات
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
نویسنده
محمد بلوریان تهرانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
320
کتاب اصول بازاریابی کالاها و خدمات به زبان ساده نوشته محمد بلوریان تهرانی, توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مدیریت بازاریابی دانشگاهی, مطالعه و بررسی رفتار و واکنشهای مشتریان و مصرفکنندگان
بازاریابی و فروش دغدغه اصلی تمام بنگاههای اقتصادی است. پاسخ این دغدغهها در مطالعه و بررسی رفتار و واکنشهای مشتریان و مصرفکنندگان در قبال تصمیمات و کنشهای تولیدکنندگان و عرضهکنندگان و فعالان بازار است. چهار کنش اصلی یا تصمیم مهم و حیاتی در هر بنگاه اقتصادی، انتخاب یا طراحی محصول، روش توزیع و پخش، روش تبلیغات و اطلاعرسانی و نهایتاً قیمتگذاری است که در ادبیات بازاریابی به مدل چهار پی (4Ps) یا آمیخته بازاریابی معروف است. این مدل، در شرایط بازاریابی امروز به حدود چهل پی توسعه و ارتقاء یافته و کماکان معتبر است. مؤلف، پس از چهل سال تدریس و تحقیق و مشاوره، در این کتاب و در قالب چهار پی (4Ps)، جوهره و مفهوم اصلی و بنیادی بازاریابی را با زبانی ساده و درخور استفاده تمام سطوح صنفی، صنعتی و دانشگاهی بیان نموده است.
معرفی مباحث کتاب اصول بازاریابی کالاها و خدمات به زبان ساده
- کلیات بازاریابی کالاها و خدمات به زبان ساده
- طراحی و توسعه محصول به زبان ساده
- توزیع به زبان ساده
- تبلیغات به زبان ساده
- قیمتگذاری به زبان ساده
0دیدگاه