نقد و بررسی
مدیریت استراتژیک هلدینگمشخصات
ناشر
دانشگاه علامه طباطبایی
نویسنده
وحید خاشعی ورنامخواستی, علیرضا ولیان
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
370
کتاب مدیریت استراتژیک هلدینگ نوشته وحید خاشعی ورنامخواستی, علیرضا ولیان, توسط انتشارات دانشگاه علامه طباطبایی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت دانشگاهی, مدیریت استراتژیک, استراتژیهای سرپرستی، شرکتهای صاحب سهم، شرکتهای ادغام شده، برنامه ریزی راهبردی
کتاب حاضر، با هدف واکاوی چیستی و چگونگی شکلگیری استراتژیها در شرکتهای هلدینگ به ویژه در زمینه ارتباط با واحدهای تابعه سامان یافته است. تأکید کتاب بر رویکرد استراتژیهای ظهورنده در زمینه سازمانی است و با به کارگیری رویکردی تحلیلی ضمن بررسی استراتژیهای سطح شرکت بر استراتژیهای سرپرستی متمرکز میشود. خواننده با مطالعه این کتاب ضمن آشنایی کلی با مفهوم استراتژی در سطح سازمان در شرکتهای هلدینگ و انواع و مفاهیم آن، قادر خواهد بود استراتژیهای سرپرستی در شرکتهای هلدینگ و پایههای اصلی آن را تبیین کند و در ادامه روند مولفههای اصلی شکلگیری این استراتژیها در شرکتهای هلدینگ را تفسیر نماید.
مباحث کتاب مدیریت استراتژیک هلدینگ
- استراتژی و سطوح آن
- استراتژی های سطح هلدینگ
- ماهیت استراتژی های سرپرستی
- رابطه سرپرستی
- تناسب و استراتژی های سرپرستی
- ارزش آفرینی و استراتژی های سرپرستی
- نظریه جامع شکل گیری استراتژی های سرپرستی
0دیدگاه