نقد و بررسی
مدیریت کیفیت فراگیرمشخصات
ناشر
جهاد دانشگاهی
نویسنده
آرش شاهین
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
296
کتاب مدیریت کیفیت فراگیر نوشته آرش شاهین, توسط انتشارات جهاد دانشگاهی واحد صنعتی اصفهان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت کیفیت، سیستم کیفیت, تضمین کیفیت و استاندارد ها
کتاب حاضر، بهعنوان کتابی درسی و مرجع در زمینه مدیریت کیفیت فراگیر برای دانشجویان دورههای تکمیلی و پژوهشگران در رشتههای مدیریت و مهندسی تألیف شده است. این اثر در دوازده فصل تنظیم شده است. در فصل اول و دوم، تاریخچه و تعاریف مرتبط با کیفیت، مدیریت کیفیت، سیستم کیفیت و مدیریت کیفیت فراگیر بیان شده است. کلیت سیستم مدیریت کیفیت، پیادهسازی سیستم مدیریت کیفیت فراگیر، مشارکت کارکنان، بهبود مستمر، تمرکز بر مشتری، سیستم بهنگام، مشارکت تأمینکنندگان و بهبود تطبیقی و آخرین سطوح تکامل و نظامهای یکپارچه مدیریت کیفیت فراگیر از موضوعات مطرح شده در فصول بعدی کتاب هستند.
معرفی مباحث کتاب مدیریت کیفیت فراگیر
- تاریخچه
- تعاریف
- هزینه و زیان کیفیت
- مدیریت کیفیت فراگیر
- مشارکت کارکنان
- بهبود مستمر
- تمرکز بر مشتری
- سیستم بهنگام
- مشارکت تامین کنندگان
- بهبود تطبیقی
- تضمین کیفیت و استاندارد های مدیریت کیفیت
- الگو های سرآمدی
0دیدگاه