نقد و بررسی
مدیریت چریکیمشخصات
ناشر
چاپ و نشر بازرگانی
نویسنده
حسین منتی, وحید ناصحی فرد
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1389
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
416
کتاب مدیریت چریکی نوشته وحید ناصحی فر, حسین منتی, توسط انتشارات چاپ و نشر بازرگانی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت دانشگاهی, مدیریت غیرساختارمند, تئوریهای کلاسیک مدیریتی
مدیریت چریکی، یا مدیریت غیرساختارمند، مدیریتی است که در آن مدیران سازمانهای کوچک به تئوریهای کلاسیک مدیریتی مربوط به سازمانهای بزرگ، نیازی ندارند. از مهارتهای مدیران چریکی میتوان به: مهارتهای مهندسی فکر؛ مهندسی تغییر؛ مدیریت برخود؛ مدیریت استرس؛ مدیریت زمان؛ مهندسی کسب و کار و…، اشاره کرد. در کتاب حاضر، ضمن بیان تعریفی از مدیریت چریکی، مهارتها و ویژگیهای مدیران چریکی معرفی و هر یک، شرح داده شده است.
مباحث کتاب مدیریت چریکی
- مهارتهای مدیران در مدیریت چریکی
- ویژگیهای مدیران در مدیریت چریکی
- مهارتهای ارتباطی، مهارتهای مهندسی فکر
- مهارتهای مهندسی تغییر، مهارتهای مدیریت بر خود
- مهارتهای مدیریت استرس، مهارتهای مدیریت زمان
- مهارتهای خلاقیت و نوآوری، مهارتهای تصمیمگیری
- مهارتهای شناخت و حل مسائل، مهارتهای مدیریت بحران
- مهارتهای مهندسی کسب و کار، مهارتهای تهیه برنامه بازاریابی
- مهارتهای بازاریابی، مهارتهای شناخت بازار
- مهارتهای شناخت مشتری و مشتریمداری، مهارتهای فروشندگی و مدیریت فروش
- مهارتهای شناخت رقبا، مهارتهای مدیریت بهرهوری
- مهارتهای مدیریت منابع انسانی، مهارتهای حسابداری و مالی
- مهارتهای مکاتبات اداری
0دیدگاه