نقد و بررسی
بازاریابی و رفتار مصرف کننده از دیدگاه اسلاممشخصات
ناشر
فوژان
نویسنده
بیکرام جیت ریشی
مترجم
کمال قلندری
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
380
کتاب بازاریابی و رفتار مصرف کننده از دیدگاه اسلام نوشته پروفسور بیکرام جیت ریشی با ترجمه کمال قلندری، توسط انتشارات فوژان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت بازاریابی, مصرف گرایی و مصرف در شرایط اسلامی, استراتژی بازاریابی و ارتباطات در شرایط اسلامی
مباحث کتاب بازاریابی و رفتار مصرف کننده
- مصرف گرایی و مصرف در شرایط اسلامی
- روشی ساده برای درک قضاوت و تصمیم گیری مصرف کنندگان مسلمان
- رفتار مصرف کننده در اسلام
- وقتی مصرف مومنانه ( مبتنی بر باور) با مدرنیسم تلاقی میکند: مروری برروند مصرف
- رفتار خرید گوشت تازه توسط مصرف کننده از خرده فروشی های مدرن و بازارهای سنتی
- اسلام و مصرف : تفاسیر مذهبی و تغییر مصرف گرایی
- استراتژی بازاریابی و ارتباطات در شرایط اسلامی
- بازاریابی اسلامی :یک چارچوب مفهومی برای به هم پیوستگی سیاسی ،فرهنگی و مذهبی
- ارتباطات بازاریابی در چشم انداز اسلامی :اطلاه رسانی در مورد برند حلال
- کاربردهای عملی در استراتژی های بازاریابی و رفتار مصرف کننده در شرایط اسلامی
- رفتار مصرف تجملی مشتریان مسلمان در یک بازار مرفه و متمایز از نظر فرهنگی
- آشکارسازی بخش های مصرف کننده اسلامی
- مدیریت با بازاریابی اسلامی
- بازاریابی خدمات و محصولات مالی مختلف در محیط های فرهنگی مختلف
- پذیرفتن یک تکنولوژی جدید مبتنی بر تکنولوژی نانو در صنعت نگهداری میوه
- زکات و مزایای اجتماعی – اقتصادی آن :یک چشم انداز کلی بر ریشه کنی فقر
- چشم اندازهای تجارت الکترونیک در منطقه عرب :یک مطالعه اکتشافی
0دیدگاه