نقد و بررسی
بازاریابی ویروسی و شبکه های اجتماعی نشر فوژانمشخصات
ناشر
فوژان
نویسنده
ماریا پترسکیو
مترجم
حسین نوروزی, محسن توکلی خباز
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
184
کتاب بازاریابی ویروسی و شبکه های اجتماعی نوشته ماریا پترسکیو با ترجمه حسین نوروزی, محسن توکلی خباز, الهام قلی نژاد، توسط انتشارات فوژان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت بازاریابی, بازاریابی ویروسی, رسانه های بازاریابی ویروسی
مباحث کتاب بازاریابی ویروسی
- بازاریابی ویروسی
- شبکه اجتماعی
- رسانه های بازاریابی ویروسی
- ویژگی های بازاریابی ویروسی
0دیدگاه