نقد و بررسی
طرح بازاریابی را چگونه آماده و اجرا کنیممشخصات
ناشر
فوژان
نویسنده
ویلیام لوتر
مترجم
حسین نوروزی, مریم گلستانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
280
کتاب طرح بازاریابی را چگونه آماده کنیم نوشته ویلیام لوتر با ترجمه حسین نوروزی, مریم گلستانی، توسط انتشارات فوژان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت بازاریابی, اهداف و استراتژیهای بازاریابی
چهارمین نسخه (ویرایش چهارم) از طرح بازاریابی با نسخههای قبلی که ده سال پیش منتشر شده بود، متفاوت است. این نسخه شامل ده سال تجربه و دانش بیشتر در کمک به شرکتها برای نوشتن طرح بازاریابیشان به منظور توسعه و رونق اقتصادی و ورشکست نشدن میباشد. این کتاب به صورت گام به گام شما را از طریق هر بخش از این طرح با تجزیه و تحلیل دقیق موارد گذشته، راهنمایی میکند. پس از بررسی هر مورد شما میتوانید دادههای موجود برای شرکتتان را بر روی نرمافزارهایی که به همراه دارید قرار دهید و اهداف و استراتژیهای بازاریابی خود را تکمیل کنید. زمانی که کتاب به پایان رسید، شما قادر خواهید بود یک طرح بازاریابی نوشته شده کامل، برای کسب و کار خود داشته باشید…
مباحث کتاب طرح بازاریابی
- فرآیند برنامه ریزی
- مدیریت بازاریابی
- تحلیل بازار
- تحلیل مشتری
- طرح محصولات/ خدمات
- محاسبه بودجه ارتباطات بازاریابی شما
- تحلیل رقابتی
- طرح ترفیع فروش
- طرح روابط عمومی
- طرح فروش: قیمتگذاری
- طرح فروش: فروش های آینده
- طرح خدمات مشتریان
- حداکثرسازی حساب های پتانسیل بالا
- طرح تحقیقاتی
- خلاصه طرح ها با همدیگر
0دیدگاه