بازخورد درباره این کالا

کتاب اعترافات یک قیمت گذار

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

نگاه دانش

نویسنده

هرمان سایمون

مترجم

محسن نظری

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

410

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

کتاب اعترافات یک قیمت گذار

مشخصات

ناشر

نگاه دانش

نویسنده

هرمان سایمون

مترجم

محسن نظری

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

410

نمایش بیشتر - بستن

کتاب اعترافات یک قیمت گذار نوشته هرمان سایمون با ترجمه محسن نظری، توسط انتشارات نگاه دانش به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مدیریت دانشگاهی, قیمت گذاری صحیح, مباحث مدیریت و بازاریابی

مقدمه مترجمین بازاریابی را می توان ایجاد ارزش و کسب آن ارزش تعریف کرد.اگر از چهار پی بازاریابی، سه تای آن در تلاش برای ایجاد ارزش می¬باشند، ولی از طریق قیمت باید آن ارزش ایجاد شده را برداشت نمود،هرچند قیمت، ادراک ارزش را هم می تواند تغییر دهد،لذا در یک کلام،عدم اتخاذ قیمت گذاری صحیح به هدر رفتن آن ارزش های ایجاد شده منجر خواهد شد. همانگونه که سالها پیش در سر مقاله¬ای، مزیت قیمتی را مزیت گمشده بنگاه های ایرانی دانستیم،هنوز هم بر این باور¬یم که بنگاه های ایرانی از این ابزار به شکل کارآمد استفاده نمی کنند و ارزش های ایجاد شده به خوبی برداشت نمی شود.نگاهی ساده به لیست قیمت یکی از بنگاه های ایرانی ( مثلا یک سینما) و مقایسه آن با لیست قیمت بنگاه های خارجی نمایانگر این است که از چه ظرفیت¬هایی استفاده نمی¬کنیم.

“ارزش ادراک شده” و “تمایل به پرداخت” که زیر بنای مباحث قیمت گذاری هستند، به خوبی در این کتاب مورد توصیف و تحلیل قرار گرفته و لذا مباحث بخش بندی بازار و کسب ارزش از هر بخش از بازار با دقت تشریح شده و حتی مباحث قانونی و اخلاقی قیمت گذاری نیز مغفول نمانده است. در نبود متن درسی جامع برای دوره کارشناسی و کارشناسی ارشد،این کتاب به گسترش ادبیات ، علم و هنر قیمت گذاری در ایران کمک خواهد نمود و نیز می تواند در دروس مدیریت قیمت¬گذاری، مباحث منتخب در بازاریابی و سمینار بازاریابی مورد استفاده قرار گیرد.

تجربه ما در استفاده از بخش هایی از این کتاب در کلاس¬های دانشکده مدیریت دانشگاه تهران و کارگاه¬های آموزشی، تجربه¬ای شیرین بوده و در گذر زمان انگیزه و علاقه¬مندی دانشجویان و مدیران بازاریابی فراوانی را برای استفاده از آن برانگیخته است. امیدواریم این کتاب در بیان قیمت محصولات و خدمات شما مفید واقع شده و نتیجتا اولین ارتباطی که از طریق قیمت با مشتری پیدا می کنید به درک مشتری شما از ارزش کاری که ارائه نموده اید منجر شود. اطمینان داریم که از مطالعه این کتاب لذت خواهید برد و استفاده از توصیه های آن برای کسب و کار شما مزیت قیمتی و در نتیجه مزیت رقابتی پایداری ایجاد خواهد نمود.

 

 

امتیاز کاربران به:

کتاب اعترافات یک قیمت گذار (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه