بازخورد درباره این کالا

سیاست بازرگانی و مدیریت استراتژیک

0
از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

یادواره کتاب

نویسنده

ویلیام گلوک, لارنس جاچ

مترجم

سهراب خلیلی شورینی،

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

دهم

تعداد صفحات

279

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
239,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 27 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

سیاست بازرگانی و مدیریت استراتژیک

مشخصات

ناشر

یادواره کتاب

نویسنده

ویلیام گلوک, لارنس جاچ

مترجم

سهراب خلیلی شورینی،

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

دهم

تعداد صفحات

279

نمایش بیشتر - بستن

کتاب سیاست بازرگانی و مدیریت استراتژیک نوشته ویلیام گلوک، لارنس جاچ با ترجمه سهراب خلیلی شورینی, توسط انتشارات یادواره کتاب به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت دانشگاهی, مدیریت استراتژیک, مدیریت بازرگانی

سناریو به عنوان روشی آینده‌پژوهانه، برآمده از دنیای سینما و تئاتر است. سناریوها، دقیقا مانند آن‌چه در سینما انجام می‌شود، به این دلیل مورد استفاده قرار می‌گیرند تا داستانی را به صورت کاملا قابل درک، تصویر نمایند. سناریو گاهی از دریچه و منظری خاص به آینده است، که در آن داستان دارای سازگاری منطقی است و اتفاقاتی خارج از عقلانیت در آن رخ می‌دهد. سناریوها را معمولا گروهی از افراد می‌نویسند و چندان عجب نیست که در نگارش آن‌ها، واقعیت‌ها به گونه‌ای بازتاب یابند که نگارندگانشان درک می‌کنند. سناریوها از سال‌های پس از جنگ جهانی دوم و در ده? 1950 مورد استفاده قرار گرفتند. نگارندگان در کتاب حاضر نخست مبانی آینده‌اندیشی و سناریو‌نگاری و سپس اهداف سناریونگاری را بررسی می‌کنند. آنان در ادامه رویکردهای مختلف سناریونگاری از جمله رویکرد کلی، کیفی، تاریخی، تصویری و… را تحلیل کرده و به فرایندهای مختلف سناریونگاری می‌پردازند. در پایان نیز نمونه‌های موردی از سناریونگاری را عرضه می‌کنند.

معرفی مباحث کتاب سیاست بازرگانی و مدیریت استراتژیک

  1. فرآیند مدیریت استراتژیک
  2. عناصر مدیریت استراتژیک
  3. تجزیه و تحلیل و تشخیص محیط 
  4. تحلیل و تشخیص مزیت های استراتژیک 
  5. تدوین استراتژی 
  6. انتخاب استراتژیک
  7. استراتژی اجرا تخصیص منابع و سازمان 
  8. سیاست ها و رهبری 
  9. ارزیابی استراتژی 
  10. کاربرد فرآیند مدیریت استراتژیک

امتیاز کاربران به:

سیاست بازرگانی و مدیریت استراتژیک (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه