نقد و بررسی
آموزش خدمات میزبانیمشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
علی اصغر رضایت
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1397
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
232
کتاب آموزش خدمات میزبانی نوشته علی اصغر رضایت، توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت دانشگاهی, مدیریت هتلداری, انواع سرویس دهی و چیدمان میز, سامانه سفارش الکترونیکی
این کتاب راهنمای نوینی جهت آموزش کارکنان غذا و نوشیدنی محسوب می شود. این راهنما، کلیه ی امور سرویس دهی اعم از موقعیت مدیر، میزبان، سرمیزبان و کمک میزبان را مورد پوشش قرار می دهد، عملکردهای مناسب در موقعیت های گوناگون را برای موسسات و شرکت های مختلف بیان می کند و انواع سرویس فرانسوی، آمریکایی، انگلیسی، روسی، خانوادگی و سرویس تشریفات را شرح می دهد. علاوه بر این تکنیک های پیشرفته ی سرو غذا مثل استیک، گوشت قطعه قطعه شده، ماهی و میوه را آموزش می دهد و به بهداشت و ایمنی غذا هم می پردازد.
معرفی مباحث آموزش خدمات میزبانی
- کارکنان پذیرایی
- انواع سرویس دهی و چیدمان میز
- میزبانی
- سرویس میز
- طریقه ی سفارش گرفتن
- حمل سینی
- پیشنهادات و فروش های وسوسه انگیز
- توجه به کودکان
- وظایف جانبی میزبان
- آگاهی از منو
- سامانه سفارش الکترونیکی
- انعام گرفتن
- کمک میزبانی
- بهداشت و ایمنی
- فرم های محل کار
0دیدگاه