نقد و بررسی
کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعیمشخصات
ناشر
مهکامه
نویسنده
زهره دهدشتی شاهرخ, پدرام بهیار
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
400
کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی نوشته زهره دهدشتی شاهرخ، پدرام بهیار، توسط انتشارات مهکامه به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت و بازاریابی, مدیریت و بازاریابی دانشگاهی, قوانین مشارکت و حضور در رسانه های اجتماعی, برنامه بازاریابی در رسانه های اجتماعی
رسانه های اجتماعی برنامه های کاربردی در محیط اینترنت هستند که اساس آنها بر مبنای فناوری وب 0، 2 بنا شده است و به کاربران اجازه ایجاد و اشتراک گذاری محتوا را می دهند. انواع رسانه ها اخیرا به سریع ترین ابزار شبکه سازی شخصی در جهان تبدیل شده اند.این کتاب در دو بخش اصلی تدوین شده است که بخش اول شامل مبنای مشارکت در رسانه های اجتماعی و بخش دوم به بررسی کامل عناصر بازاریابی اختصاص دارد.
معرفی مباحث کتاب بازاریابی رسانه های اجتماعی
- چرا رسانه های اجتماعی؟
- اهداف و راهبردها
- شناسایی مخاطبان هدف
- قوانین مشارکت و حضور در رسانه های اجتماعی
- انتشار بلاگ ها
- انتشار پادکست و وبینارها
- انتشار مقاله، مقالات سفید و کتب الکترونیک
- اشتراک گذاری ویدئوها
- اشتراک گذاری تصاویر و عکس ها
- شبکه های اجتماعی
- میکروبلاگینگ
- تالارهای گفتگو، اخبار اجتماعی و سایت های پرسش و پاسخ
- موبایل های هوشمند و بازارابی مبتنی بر محل
- نظارت بر رسانه های اجتماعی
- برنامه بازاریابی در رسانه های اجتماعی
0دیدگاه