نقد و بررسی
کتاب هویت و برندسازیمشخصات
ناشر
ادیبان روز
نویسنده
علی اشرف احمدیان
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
دوم
تعداد صفحات
276
کتاب هویت و برندسازی نوشته علی اشرف احمدیان توسط انتشارات ادیبان روز به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: برندسازی، بازاریابی، بنگاه های صنعتی، کالاهای مارک دار، مدیریت
کتاب حاضر تلاش دارد تا مفهوم برندسازی را روشن کند و نشان میدهد که برندسازی یک فرآیندی است که مانند یه تیغ دولبه عمل می کند و بدین معنا است که انجام فرایند صحیح، ما را به قله کسب و کار و اشتباهات ما می توند کسب و کار ما را به پرتگاه سقوط کند.نتیجه می گیریم که فرایند برندسازی بسیار مهم و انجام صحیح آن بسیار اهمیت دارد. کتاب حاضر در هشت فصل برندسازی را برای ما تشریح می کند.
کتاب برندسازی برای تمامی علاقه مندان به کسب و کار مفید می باشد
معرفی مباحث کتاب هویت و برندسازی
- کلیات برند
- ارزش ویژه برند
- هویت برند
- گام های فرایند برندسازی
- برندسازی در کسب و کارهای صنعتی و کسب و کارهای مصرفی
- دام های برندسازی و برندسازی عاطفی
- بسط برند
- برندسازی در ایران
- فهرست اشکال
0دیدگاه