بازخورد درباره این کالا

فضای عمومی ابعاد مدیریتی کد2032

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

سمت

نویسنده

متیو کارمونا, کلودیو دی ماگالئس, لئو هاموند

مترجم

مهدی عباس زاده, ایرج اسدی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

362

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
33,000 تومان
بروزرسانی قیمت: 27 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

فضای عمومی ابعاد مدیریتی کد2032

مشخصات

ناشر

سمت

نویسنده

متیو کارمونا, کلودیو دی ماگالئس, لئو هاموند

مترجم

مهدی عباس زاده, ایرج اسدی

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1396

نوبت چاپ

دوم

تعداد صفحات

362

نمایش بیشتر - بستن

کتاب فضای عمومی ابعاد مدیریتی نوشته متیو کارمونا، کلودیو دی ماگالئس، لئو هاموند با ترجمه دکتر ایرج اسدی، دکتر مهدی عباس زاده، توسط انتشارات سمت به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: زبان دانشگاهی, هنر دانشگاهی, برای دانشجویان رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی, شناخت و تحلیل فضای شهری

کتاب حاضر برای دانشجویان رشته شهرسازی در مقطع کارشناسی به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت شهری» به ارزش 2 واحد و منبع کمکی برای درس «شناخت و تحلیل فضای شهری» به ارزش 3 واحد و همچنین در مقطع کارشناسی ارشد رشته مدیریت شهری به عنوان منبع اصلی درس «مبانی مدیریت شهری» به ارزش 2 واحد ترجمه شده است. امید است علاوه بر جامعه دانشگاهی، سایر علاقه‌مندان نیز از آن بهره‌مند شوندامروزه، حتی در کشورهای پیشرفته، نوعی احساس عدم رضایت و بدبینی درباره وضعیت محیط‌های شهری به ویژه درباره کیفیت فضاهای عمومی وجود دارد. در تبیین این موضوع عمدتاً بر ضعف طراحی فضاهای جدید تأکید می‌شود. با وجود این بسیاری از فضاهای عمومی با طراحی خوب نیز دچار زوال و فراموشی شده‌اند، زیرا خدمات و فعالیت‌هایی که تداوم کیفیت این فضاها به آن‌ها وابسته است دچار همان فشارها و محدودیت‌هایی هستند که خدمات‌رسانی عمومی به ‌طور کلی با آن‌ها روبه‌روست. این موضوعات به مدیریت هر روزه فضاهای عمومی اشاره دارد؛ یعنی هماهنگی بسیاری از فعالیت‌های مختلف که کیفیت و مشخصه فضای عمومی را به طور مستمر تعریف و بازتعریف می‌کند.این کتاب برگرفته از چهار طرح پژوهشی تجربی در سطحی بین‌المللی است. این طرح‌ها درون‌بافتاری از بحث‌های نظری درباره فضای عمومی، تاریخ آن، الگوهای کاربرد معاصر و ماهیت در حال تغییر جامعه غربی و نیز درباره رویکردهای جدید مدیریت به انجام رسیده‌اند.

مباحث کتاب فضای عمومی ابعاد مدیریتی

پیشگفتار مترجم

معرفی نویسندگان

    • بخش اول: مفهوم‌سازی فضای عمومی و مدیریت آن

  1. کاربرد و ماهیت فضای عمومی
  2. فضای عمومی در گذر تاریخ
  3. بحث‌های معاصر و فضای عمومی
  4. مدل‌های مدیریت فضای عمومی

    • بخش دوم: بررسی مدیریت فضای عمومی

  1. یک کشور، مشکلات متعدد و دیرپای مدیریت فضای عمومی
  2. یک کشور، بیست مرجع نوآور در مدیریت فضای عمومی
  3. یازده کشور، یازده شهر نوآور: بافتار مدیریت فضای باز
  4.  یازده شهر نوآور، راه‌های بسیار در پیش رو: شیوه عمل مدیریت فضای باز
  5. یک فضای مدنی شاخص: مدیریت میدان تایمز، نیویورک
  6. دو فضای مدنی شاخص به هم پیوسته: مدیریت میدان لستر و تقاطع پیکادلی در لندن
  7.  نظریه، عمل و مردم واقعی

منابع

نمایه

فهرست فهرست شکل‌ها، کادرها و جدول‌ها

امتیاز کاربران به:

فضای عمومی ابعاد مدیریتی کد2032 (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه