نقد و بررسی
پژوهش و بازاریابی در چشم انداز و آینده گردشگریمشخصات
ناشر
دفتر پژوهشهای فرهنگی
نویسنده
چارلز آر. گلدنر, جی. آر. برنت ریچی
مترجم
کیومرث فلاحی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
126
کتاب پژوهش و بازاریابی در چشم انداز و آینده گردشگری نوشته چارلز آر. گلدنر, جی آر. برنت ریچی با ترجمه کیومرث فلاحی، توسط انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, فرهنگ و مدیریت, مدیریت بازاریابی, بازاریابی گردشگری, چشم انداز گردشگری, پژوهش سفر و گردشگری
معرفی مباحث کتاب پژوهش و بازاریابی در چشم انداز
- پژوهش سفر و گردشگری
- بازاریابی گردشگری
- چشم انداز و آینده گردشگری
0دیدگاه