نقد و بررسی
هفت کلید استراتژی خدماتمشخصات
ناشر
دفتر پژوهشهای فرهنگی
نویسنده
ژاک هورویتز
مترجم
سیدمحمد اعرابی, داود ایزدی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1400
نوبت چاپ
هشتم
تعداد صفحات
184
کتاب هفت کلید استراتژی خدمات نوشته ژاک هورویتز با ترجمه سیدمحمد اعرابی, داود ایزدی، توسط انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, فرهنگ و مدیریت, مدیریت استراتژیک, شناخت مشتریان, وفادار کردن مشتریان
بررسی تحولات سال ای اخیر نشان می دهد که خدمات به صورت وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .در کتاب هفت کلید استراتژی خدمات ، کلیدهای لازم برای موفق شدن استراتژی ها و روش های مورد استفاده برای ارتقای خدمات و جلب نظر مشتریان معرفی می گردد.
معرفی مباحث کتاب هفت کلید استراتژی خدمات
- شناخت مشتریان
- خدمات یعنی خلق ارزش
- اندازه گیری رضایت مشتریان
- مدیریت شکایت های مشتریان
- وفادار کردن مشتریان
- کارکنان خدمات و مشتریان
- مدیریت خدمات در آینده
0دیدگاه