نقد و بررسی
استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محورمشخصات
ناشر
دفتر پژوهشهای فرهنگی
نویسنده
اورویل سی. واکر, هارپر دابلیو بوید, جان مالینز
مترجم
مهدی خادمی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1401
نوبت چاپ
هفتم
کتاب استراتژی بازاریابی با رویکردی تصمیم محور ویرایش هفتم 2011 نوشته اورویل سی. واکر, هارپرودابیلوبوید,جان مالینز با ترجمه سیدمحمد اعرابی, داود ایزدی، توسط انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, فرهنگ و مدیریت, فرایند طراحی, اجرای استراتژی بازاریابی, استراتژی بنگاه، استراتژی های تجاری
آشنایی با مبانی مدیریت استراتژیک و مدیریت (عملیات)بازاریابی در بهره برداری نظری و عملی از این کتاب موثر است.تجربیات،آموخته ها و مطالعات دوره های مقدماتی و کارشناسی در مدیریت بازرگانی و بازاریابی را می توان با استفاده از این کتاب ترکیب نموده ونگرشی یکپارچه برای فراگیری موضوعات پیشرفته بازاریابی فراهم آورده است.این کتاب به عنوان سنگ زیر بنا برای دوره های پیشرفته و دوره های تحصیلات تکمیلی رشته های مدیریت بازرگانی و مدیریت اجرایی طراحی شده است.
معرفی مباحث کتاب استراتژی بازاریابی
- درآمدی بر استراتژی
- تجزیه و تحلیل فرصت های بازار
- تدوین استراتژی بازاریابی
- اجرا و کنترل استراتژی بازاریابی
0دیدگاه