نقد و بررسی
بازاریابی جهانیمشخصات
ناشر
دفتر پژوهشهای فرهنگی
نویسنده
وارن جی کیگان, مایک سی. گرین
مترجم
عبدالحمید ابراهیمی, هرمز مهرانی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1399
نوبت چاپ
ششم
تعداد صفحات
526
کتاب بازاریابی جهانی نوشته وارن جی کیگان, مایک سی. گرین با ترجمه عبدالحمید ابراهیمی, هرمز مهرانی، توسط انتشارات دفتر پژوهشهای فرهنگی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, فرهنگ و مدیریت, مدیریت بازاریابی, ورود به بازارهای جهانی, محیط بازاریابی جهانی
مقدمهای بر بازاریابی جهانی, محیط بازاریابی جهانی, ورود به بازارهای جهانی, آمیخته بازاریابی جهانی, راهبرد و رهبری در قرن بیستویکم مباحث مطرح شده در کتاب هستند.
معرفی مباحث کتاب بازاریابی جهانی
- مقدمه ای بر بازاریابی جهانی
- مقدمه ای بر بازاریابی جهانی
- محیط بازاریابی جهانی
- محیط اقتصادی بازاریابی جهانی
- ویژگی های بازارهای منطقه ای و موافقت نامه های تجارت ترجیحی
- محیط های اجتماعی و فرهنگی در بازارهای جهانی
- اثر محیط های سیاسی، قانونی و نظارتی در بازاریابی جهانی
- ورود به بازارهای جهانی
- نظام های اطلاعات بازاریابی و تحقیقات بازار
- بخش بندی بازارها، انتخاب بازارهای هدف و جایگاه سازی در بازاریابی جهانی
- واردات، صادرات و منبع یابی
- راهبردهای ورود به بازارهای جهانی: واگذاری امتیاز تولید، سرمایه گذاری و همبستگی های راهبردی
- بخش چهارم: آمیخته بازاریابی جهانی
- تصمیم گیری درباره عرضه محصولات و نام و نشان تجاری به بازارهای جهانی
- تصمیم گیری در خصوص قیمت گذاری محصولات در بازارهای جهانی
- ……
0دیدگاه