بازخورد درباره این کالا

تفکر طراحی در کسب و کار

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

آریانا قلم

نویسنده

جین لیدکا, تیم اگیلوی

مترجم

مرتضی خضری‌ پور

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

چهارم

تعداد صفحات

384

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر
موجود در انبار
  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست

تماس بگیرید 02166403030

بروزرسانی قیمت: 28 آبان 1402
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

تفکر طراحی در کسب و کار

مشخصات

ناشر

آریانا قلم

نویسنده

جین لیدکا, تیم اگیلوی

مترجم

مرتضی خضری‌ پور

قطع کتاب

رقعی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

چهارم

تعداد صفحات

384

نمایش بیشتر - بستن

کتاب تفکر طراحی در کسب و کار (جعبه ابزاری برای راه حل یابی خلاق) نوشته جین لیدکا، تیم اگیلوی با ترجمه مرتضی خضری پور, توسط انتشارات آریانا قلم به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, رهبری و منابع انسانی, مهارت های عمومی مدیریت, تفکر طراحی در کسب و کار

طراحان فردا را به وجود می آورند چیزی خلق می کنند که وجود ندارد. برای دستیابی به رشد، باید چیزی در آینده خلق کنیم که با زمان حال فرق کند. اما اساسا آینده‌های تاثیرگذار و قدرتمند به ندرت از طریق تجزیه و تحلیل کشف می‌شوند. ضرورت استفاده از تفکر طراحی به معنای بی فایده بودن رویکردهای مرسوم در کسب و کار نیست، بلکه این جعبه ابزار جدید می تواند در کنار جعبه ابزارهای تفکر تحلیلی قرار بگیرد تا فرد بتواند در مواجهه با مسائل مختلف، امکان‏‏‏ های متنوعی در اختیار داشته باشد. استفاده از این رویکرد و ابزارهای آن، در رویارویی با شرایط ابهام و عدم قطعیت بسیار کارآمد است جایی که رویکردها و ابزارهای مرسوم در حال از دست دادن تدریجی کارایی خود هستند.

چرا طراحی؟

هر مدیری به طراحی نیاز دارد. نمی توانید بدون آن، کسب و کاری را رشد دهید. اما طراحی چیست؟
همان طور که این تعرسف هوشمندانه بیان می کند، در واقع طراحی همچون جادو می ماند. یک راز به تمام معنا است؛ سرزمین ناشناخته و اسرار آمیزی که فقط افراد شجاع (و با استعداد) شهامت گام نهادن در آن را دارند. این تعریف، هر نظری را مبنی بر وجود فرایندی قاعده مند برای عبود از آن پیچ و خم های تند به سخره می گیرد. بدون شک همه ما دوست داریم هم سنگی مانند آی پاد را در کسب و کار خودمان کشف کنیم. اما ایجاد این نوع از نوآوری و رشد، خارج از توان کسب و کارهای معمولی است. و…

مباحث کتاب تفکر طراحی

  1. چرایی و چگونگی تفکر طراحی
  2. چه وضعیتی هست؟
  3. چه می شود اگر؟
  4. چه چیزی شگفت آور است؟
  5. چه چیزی جواب می دهد؟
  6. هدایت رشد و نوآوری در سازمان شما

امتیاز کاربران به:

تفکر طراحی در کسب و کار (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه