نقد و بررسی
رازهای تبلیغاتمشخصات
ناشر
مبلغان
نویسنده
دیوید اگیلوی
مترجم
علی فروزفر, کوروش حمیدی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1398
نوبت چاپ
هشتم
تعداد صفحات
199
کتاب رازهای تبلیغات نوشته دیوید اگیلوی با ترجمه کوروش حمیدی, علی فروزفر, توسط انتشارات مبلغان به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, مدیریت تبلیغات, رازهای تبلیغات
با شروع قرن بیستم، تبلیغات به صنعتی جدی، پویا و سازنده تبدیل شد و مطبوعات به عنوان رسانهای شاخص در عرصه تبلیغات کارکرد خود را پیدا کردند. با اختراع رادیو مفهوم تلفیق صدا و موسیقی برای ایجاد تأثیرات روانی و بالا بردن میزان اثرگذاری پیام ها بر روی مصرف کننده شناخته شد. در همین سال ها بود که دیوید اُگیلوی به عنوان یکی از بنیانگذاران تبلیغات مدرن در آمریکا، شرکت اُگیلوی و ماثر را در سال ۱۹۴۵ بنیان گذاشت. او پلی بود بین تبلیغات چیهای کلاسیک و مدرن. او مفاهیم نوینی در نوشتن آگهی ها و معرفی برندهای تجاری خلق کرد. تجارب او در حوزه های گوناگون تبلیغات موجب شد بگویند او حقیقتاً به رازهای تبلیغات دست پیدا کرده است.
معرفی مباحث کتاب رازهای تبلیغات
- بیایید در برابر فیلیپ بایستیم
- چه نوع تبلیغی باعث فروش می شود
- مشاغل دنیای تبلیغات
- چگونه یک بنوزیونی راگاه تبلیغاتی را داره کنیم
- چگونه مشتری جلب کنیم
- نامه سرگشاده به مشتری
- رنسانسی در تبلیغات چاپی
- آگهی تلوزیونی را چگونه بسازیم
- تبلیغ برای شرکت ها
- چگونه سفرهای خارجی را تبلیغ کنیم
- رموز موفقیت در تبلیغات شرکت به شرکت
- پست مستقیم
- تبلیغ با انگیزه های خیرخواهانه
- رقابت با پراکتر و گمبل
0دیدگاه