بازخورد درباره این کالا

طراحی ارزش پیشنهادی

0
from 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

آریانا قلم

نویسنده

الکساندر اوستروالدر, ایو پیگنیور, گرگ برنارد, آلن اسمیت

مترجم

علی اصغر عطایی, مینا نجفیان, بابک وطن‌ دوست**, حسام الدین ساروقی

قطع کتاب

خشتی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

ششم

تعداد صفحات

320

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

طراحی ارزش پیشنهادی

مشخصات

ناشر

آریانا قلم

نویسنده

الکساندر اوستروالدر, ایو پیگنیور, گرگ برنارد, آلن اسمیت

مترجم

علی اصغر عطایی, مینا نجفیان, بابک وطن‌ دوست**, حسام الدین ساروقی

قطع کتاب

خشتی

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1400

نوبت چاپ

ششم

تعداد صفحات

320

نمایش بیشتر - بستن

کتاب طراحی ارزش پیشنهادی چگونه محصولات و خدماتی خلق کنیم که مشتری خواهان آن باشد نوشته الکساندر اوستروالدر، ایو پیگنیور، گرگ برنارد، آلن اسمیت با ترجمه بابک وطن دوست، حسام الدین ساروقی، مینا نجفیان، اصغر عطایی, توسط انتشارات آریانا قلم به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت استراتژیک, مدیریت کسب و کار, طراحی ارزش پیشنهادی

کسب و کارهای نوپا با ایده ای که تصور می‌کنند مشتریان آن را می خواهند کار خود را آغاز می کنند و ماه ها یا حتی سال ها وقت صرف می کنند تا محصولشان را تکمیل کنند بدون اینکه حتی یک بار نظر مشتریان را پرسیده باشند و زمانی که در نهایت مشتریان توجهی به محصولشان نمی کنند متوجه می شوند که شکست خورده اند. در حالیکه می توان از دید مشتریان به موضوع نگاه کرد، نیاز را فهمید، ارزش را تعریف کرد و بعد از آن با آزمودن مرحله به مرحلۀ محصول در بازار و در میان گروه مشتریانِ هدف به اطمینانی رسید که در نهایت به موفقیت محصول منجر می شود.

 کسب وکارهای نوپا نقشی اساسی در توسعه استعدادها، اشتغال و افزایش توان رقابتی کشور دارند، اما چیزی که شاهد آن هستیم متاسفانه نرخ بالای شکست در این کسب و کارهاست. کسب وکارهای نوپا با ایده ای که تصور می‌کنند مشتریان آن را می خواهند کار خود را آغاز می کنند و ماه ها یا حتی سال ها وقت صرف می کنند تا محصولشان را تکمیل کنند بدون اینکه حتی یک بار نظر مشتریان را پرسیده باشند و زمانی که در نهایت مشتریان توجهی به محصولشان نمی کنند متوجه می شوند که شکست خورده اند. این کسب وکارها معمولاً دارای محصول، فناوری، چش مانداز، تیم قوی، سرمایه گذار و ارزش‌های خوبی هستند، اما تا زمانی که مشتریانی نداشته باشند که بخواهند برای ارزش ارائه شده از سوی آنها هزینه ای پرداخت کنند دوامی نخواهند داشت.این شکست ها متاسفانه هزینه های اقتصادی، اجتماعی و روانی زیادی به کارآفرینان و به تبع آن به جامعه تحمیلل می کنند. بنابراین یکی از مسائل کلیدی در آموزش کارآفرینی در کشور آموزش نحوه شناسایی دقیق مسائل، نیازها و دغدغه ها، گرفتاری ها و سبک زندگی مشتریان است. به بیان دیگر، مشاهده جهان از دید مشتریان و بعد از آن آزمودن مرحله به مرحله محصول در بازار و در میان گروه مشتریان هدف که در نهایت به ارائه موفق محصول به بازار منجر می شود. و…

مباحث کتاب طراحی ارزش پیشنهادی

  1. تابلوی طراحی
  2. طراحی
  3. آزمون
  4. تکامل

امتیاز کاربران به:

طراحی ارزش پیشنهادی (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه