نقد و بررسی
طراحی فروشگاه و تجارت رسانه های بصریمشخصات
ناشر
رسا
نویسنده
کلوس ابستر, ماریوس گارائوس
مترجم
نسیم نجمی, یحیی چاقویی, علی اکبر فرهنگی
قطع کتاب
وزیری
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1395
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
280
کتاب طراحی فروشگاه و تجارت رسانه های بصری (فضا سازی فروشگاه با هدف تشویق خرید) نوشته کلوس ابستر, ماریوس گارائوس با ترجمه دکتر علی اکبر فرهنگی, یحیی چاقویی, نسیم نجمی, توسط انتشارات رسا به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, خدمات فروش و مشتری, چیدمان فروشگاه, فضای فروشگاه
امروزه طراحی علمی و خلاقانه فروشگاه و محل فروش محصولات؛ به یک عامل حیاتی موفقیت برای فروشندگان و خریداران ؛ تبدیل شده است . این موضوع در کشور ما به جهت رشد چشمگیر فروشگاه های زنجیره ای بزرگ در دو سه سال اخیر از جایگاه خاصی برخوردار شده است.
با مطالعه این کتاب اسراری از بازاریابی توسط فروشندگان را فرا خواهید گرفت که به شما در نحوه طراحی فروشگاه با هدف افزایش فروش و رضایتمندی مشتریان کمک خواهد نمود.
همچنین در این کتاب با نحوه مسیر یابی مشتریان در فروشگاه، چگونگی جستجو محصولات توسط آنها و نحوه هدایت مراجعین به سمت کالاهایی که می خواهید بیشتر دیده شوند؛ آشنا خواهید شد و قادر خواهید بود تا از طریق به کار گیری رنگ ؛ تصاویر و موسیقی؛ هیجانات مشتریان را به خود جلب نموده و با ایجاد یک تجربه منحصر به فرد ؛ خریدی خاطره انگیز و فراموش نشدنی را برای برای آنها به ارمغان بیاورید. تمرکز این کتاب بر روی کاربردهای علمی این مفاهیم بوده و مبتنی بر تحقیقات حوزه مشتری و روانشناسی مشتریان می باشد.
معرفی مباحث کتاب طراحی فروشگاه و تجارت رسانه های بصری
- مقدمه
- پیش گفتار
- چیدمان فروشگاه
- من کجا هستم
- عوامل طراحی فروشگاه
- تجارت بصری
- فضای فروشگاه
- طراحی تجربی فروشگاه
- کتاب آشپزی برای
- منابع
0دیدگاه