بازخورد درباره این کالا

خدمات الکترونیک

0
امتیاز از 0 رای

0دیدگاه

مشخصات

ناشر

ساکو

نویسنده

سیدسالار حسینی غنچه

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

156

نمایش بیشتر- بستن
بانک کتاب گیتامهر

در انبار موجود نمی باشد

  • ارسال توسط پیک بانک کتاب گیتامهر و پست
ناموجود
بروزرسانی قیمت: 14 آبان 1403
آیا قیمت مناسب تری سراغ دارید؟
مرا اگاه کن


از طریق:
ثبت

نقد و بررسی

خدمات الکترونیک

مشخصات

ناشر

ساکو

نویسنده

سیدسالار حسینی غنچه

قطع کتاب

وزیری

نوع جلد

شومیز

سال چاپ

1394

نوبت چاپ

اول

تعداد صفحات

156

نمایش بیشتر - بستن

کتاب خدمات الکترونیک نوشته سیدسالار حسینی غنچه, توسط انتشارات ساکو به چاپ رسیده است.

موضوع کتاب: مدیریت, مدیریت سازمانی, تجارت الکترونیک, بانکداری الکترونیک

درباره کتاب خدمات الکترونیک

شبکه جهانی وب اجازه می‌دهد تا میلیون‌ها وب سایت از طریق کامپیوترها، سخت‌افزارها ،سیستم‌های عامل و نرم افزارها با یکدیگر لینک شوند تا از این طریق کاربران بتوانند از نقاط مختلف دنیا از امکانات ارائه شده در وب سایت‌ها استفاده نمایند. در حال حاضر دهها میلیون کامپیوتر از کشورهای مختلف دنیا به طور مستقیم و غیر مستقیم به اینترنت متصل می‌باشند. کاربران بی‌شمار اینترنت و حوزه‌های مربوط به آن موجب گردیده است تا فضایی مناسب برای فعالیت تمامی حرفه‌ها و تخصص‌ها به وجود آید، به طوری که امروزه کاربران اینترنت با اصطلاحاتی از قبیل خدمات الکترونیک (E-Services)، تجارت الکترونیک (E-Commerce)، کسب‌وکار الکترونیک (E-Business)، بازاریابی الکترونیک (E-Marketing)، دولت الکترونیک (E-Government)، بانکداری الکترونیک (E-Banking)، آموزش الکترونیک

 (E-Learning)، کار الکترونیک (E-Working) در محیط اینترنت مواجه می‌شوند، به وجود آمدن خدماتی از این قبیل نشان می‌دهد پس از انقلاب صنعتی و اطلاعاتی، انقلابی جدید با عنوان انقلاب الکترونیکی روی داده است انقلابی که در آن علاوه بر دنیای ارتباطات تمامی حوزه‌ها نیز به چالش خواهند شد. در دنیای کنونی کمتر سازمانی را می‌توان یافت تا بر مزایای خدمات الکترونیک اعتقاد نداشته باشد. تمامی مدیران سازمان‌ها از کوچک تا بزرگ در تلاش هستند تا با وارد شدن در این حوزه علاوه بر ارائه خدمات بهتر به مشتریان، منابع مالی بسیاری را نیز نصیب خود نمایند. دولت‌ها، دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و بنگاه‌های اقتصادی به این نتیجه رسیده‌اند که خدمات الکترونیکی می‌تواند گره گشای مشکلاتی باشد که آنها در حال حاضر با آن دست به گریبان هستند. لذا خدمات الکترونیک می‌تواند به‌عنوان راهکاری نوین و اثر بخش در جامعه مورد توجه قرار گیرد.

مباحث کتاب خدمات الکترونیک

  1.  فناوری اطلاعات و اینترنت
  2. مفهوم خدمات الکترونیک و ضرورت
  3. دولت الکترونیکی
  4.  شهر الکترونیک
  5.  بانکداری الکترونیک
  6. تجارت الکترونیک
  7. آموزش الکترونیک

امتیاز کاربران به:

خدمات الکترونیک (0نفر)
کیفیت ساخت
0
ارزش خرید به نسبت قیمت
0
امکانات و قابلیت ها
0
سهولت استفاده
0
دیدگاه خود را در باره این کالا بیان کنید برای ثبت نظر، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید. اگر این محصول را قبلا از این فروشگاه خریده باشید، نظر شما به عنوان مالک محصول ثبت خواهد شد. افزودن دیدگاه
نظرات کاربران

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

    هیچ پرسش و پاسخی ثبت نشده است.

پرسش خود را درباره این کالا بیان کنید

ثبت پرسش

محصولات مشابه