نقد و بررسی
گفت و گو با اساتید ایرانی بازاریابی در جهانمشخصات
ناشر
بازاریابی
نویسنده
احمد آخوندی, محسن جاوید موید
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1396
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
168
کتاب گفت و گو با اساتید ایرانی بازاریابی در جهان نوشته احمد آخوندی, محسن جاوید موید, محمدرضا حسن زاده جوانیان, سیداحسان گلپرور، توسط انتشارات بازاریابی به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت بازاریابی, بازاریابی و فروش, بازاریابی در جهان
مدیریت بازاریابی یکی از رشتههایی است که نه تنها در ایران بلکه، در تمامی کشورهای جهان مورد توجه بسیاری از دانشپژوهان و علاقهمندان به تحصیلات دانشگاهی قرار میگیرد. تقریباً میتوان گفت در تمامی کشورهای پیشرفتهی جهان این رشته، بهعنوان شاخهای مهم و تأثیرگذار در سرنوشت اعضای جامعه شناخته میشود. به همین دلیل است که دانشگاههای طراز اول دنیا همواره سعی دارند با ارائهی کاملترین و جذابترین دورهها، بهترین دانشپژوهان و متقاضیان را جذب کنند و با پرورش آنها، مدیرانی اثربخش را تحویل بازار کار دهند.
در کشور خودمان، مدیریت بازاریابی جزو رشتههای جذاب برای متقاضیان تحصیلات دانشگاهی به حساب میآید و شاهد هستیم که همواره بین اولین انتخابهای داوطلبین کنکور در مقاطع تحصیلی مختلف قرار دارد. حتی زمانی که صحبت از تحصیلات تکمیلی به حساب میآید، بخش قابلتوجهی از فارغالتحصیلان رشتههای مهندسی ترجیح میدهند مسیر خود را تغییر دهند و گام در مسیر بازاریابی و فروش بگذارند. در این بین، افرادی نیز هستند که پا را فراتر گذاشته و برای تکمیل تحصیلات خود به دانشگاههای خارج از کشور عزیمت میکنند. بعضی از این افراد پس از بازگشت به کشور به اساتید و مدیرانی تبدیل میشوند که آموختههایشان برای نسل جوان ارزشمند و مغتنم است.
معرفی مباحث کتاب گفت و گو با اساتید بازاریابی در جهان
- گفت و گو با ارژنگ قدیری
- گفت و گو با دکتر حمیدرضا صدیقی
- گفت و گو با دکتر ابراهیم مظاهری
- گفت و گو با دکتر امین سیدی
- گفت و گو با دکتر علی بشارت
- گفت و گو با دکتر حسین شریفی
- گفت و گو با دکتر علی اکبر جعفری
- و…
0دیدگاه