نقد و بررسی
دستیابی به بهترین عملکرد کارکنانمشخصات
ناشر
رسا
نویسنده
مارتا آی . فینی
مترجم
محمد قائم پناه, حسن بودلایی, سپهر بابایی
قطع کتاب
رقعی
نوع جلد
شومیز
سال چاپ
1394
نوبت چاپ
اول
تعداد صفحات
256
کتاب دستیابی به بهترین عملکرد کارکنان (رموز باید ها و نبایدها) نوشته مارتا آی . فینی با ترجمه سپهر بابایی, دکتر حسن بودلایی, محمد قائم پناه، توسط انتشارات رسا به چاپ رسیده است.
موضوع کتاب: مدیریت، مدیریت و رفتار سازمان, حقایقی و نکاتی کاربردی, راهنمایی هایی مطرح شده
کتابی که می خوانید از سری کتاب های The Truth About Managing Effectively 2013 می باشد و متعلق به انتشارات معتبر Financial Times است ،چکیده ای از آخرین یافته های علمی و تجارب عملی سی ساله نویسنده ، بر اساس تجربیات واقعی و مشکلات رخ داده در محل های کار گوناگون ، ارائه شده است . با این هدف که موجب تقویت مهارت مدیران در هدایت کارکنان و ارتقای بهره وری در عملکرد ایشان گردد.
_x000D_
از مزایای این کتاب ، سازماندهی متن در قالب بخش های کوتاه ، تحت عنوان اسرار و حقایق عملکرد کارکنان است که خواندن آن را برای مدیران و صاحبنظرانی که فرصت چندانی برای مطالعه ندارند، جذاب و قابل استفاده می سازد.
_x000D_
این کتاب دارای هشت قسمت می باشد که در هر قسمت آن ، حقایقی و نکاتی کاربردی ، و راهنمایی هایی مطرح شده است که به کارگیری آنها میتواند موجب بهبودی بی تردیدی در عملکرد کارکنان گردد. در بیشتر حقایق ، نویسنده مثال های عینی و ملموسی را مطرح کرده که در سازمان ها رخ داده و حاصل تجربه خود وی بوده یا شنیده است. موضوع هر حقیقت که با مثال هایی عینی ، ملموس و مجرب از سازمان های مختلف همراه است ، به رهبر یا مدیرسازمان کمک میکند تا بهترین عملکرد و کارکرد را از کارکنان خود به دست آورده ، آنها را بهتر مدیریت کند و تعارضات و کشمکش ها را در محل کار به کمترین حد برساند._x000D_
_x000D_
0دیدگاه